امام جمعه موقت فصرشیرین:

حل مشکلات اقتصادی کشور با تکیه برتوان داخلی و روحیه جهادی میسر است

حجت الاسلام و المسلمین «اسماعیل شامحمدی» گفت: ایران اسلامی امروز با ترفندهای اقتصادی از سوی دشمن مواجه است از این رو حل مشکلات اقتصادی کشور با تکیه برتوان داخلی و استفاده از نیروی جوان و روحیه جهادی میسر است و نیازمند یک مدیریت اصولی است.
کد خبر: ۳۵۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷ - 14June 2019

حل مشکلات اقتصادی کشور با تکیه برتوان داخلی و روحیه جهادی میسر استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین «اسماعیل شامحمدی» امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به رفت و آمد مقامات چند کشور خارجی برای مذاکره آمریکا با کشورمان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدارها نکات مهمی در خصوص اصل مذاکره و حمایت از مذاکره کنندگان و تثبیت برجام فرمودند.

وی عنوان کرد: آمریکا پس از تهدید نظامی وگسیل ناو آمریکا با دربسته روبرو شد و از این رو مذاکره کنندگان را شامل نخست وزیرهای آلمان و ژاپن فرستاد.

امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین گفت: رهبر معظم انقلاب چند نکته فرمودند که رئیس جمهوری آمریکا یک دروغگوی متقلب است و همانطور که یک روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در باره ترامپ نوشته که ترامپ به طور میانگین روزانه 12 دروغ می گوید، از این رو اعتماد به یک دروغگوی متقلب نباید نکرد.

شامحمدی با اشاره به خلف وعده آمریکا در موضوع برجام افزود: هنوز زمان طولانی از این خلف وعده نگذشته و مردم خیانت آمریکایی ها را فراموش نکرده اند.

وی ادامه داد: آیا این 2 کشور آلمان و ژاپن برای میانجیگیری و مذاکره آمده اند و یا قرار است مذاکره کنند که مولفه های قدرت نظام جمهوری اسلامی را تضعیف کنند که در این رابطه مواضع اصولی را رهبر معظم انقلاب فرمودند.

خطیب موقت جمعه شهرستان قصرشیرین عنوان کرد: جمهوری اسلامی اهل تعامل با دنیا است و با ظالم سر مذاکره ندارد و ما نفوذ معنوی در بین ملت های دنیا داریم.

 شامحمدی گفت: ما شاهد سقوط امپراطوری های بزرگی هستیم که مقابل انقلاب ایستاده اند و امروز زمان افول و شکست آمریکا فراهم شده است.

وی افزود: ما ملتی هستیم که دارای رهبری شجاع است و مسیری که ایشان مشخص کرده روشن و به طور یقین مسیر پیروزی است.

شاهمحمدی اظهار کرد: قدرت ما واقع بینانه است ما باید با بصیرتمان برنامه های دشمن را توجه کنیم و نکات رهبر را مورد توجه قرار دهیم.

امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: ایران اسلامی امروز با ترفندهای اقتصادی از سوی دشمن مواجه است از این رو حل مشکلات اقتصادی کشور با تکیه برتوان داخلی و استفاده از نیروی جوان و روحیه جهادی میسر است و نیازمند یک مدیریت اصولی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار