امام جمعه دهدشت:

ملت ایران بازیچه آمریکا نمی‌شود

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه ترامپ در سفر نخست وزیر ژاپن به ایران تحقیر شد، گفت: ملت ایران بازیچه آمریکا نمی‌شود.
کد خبر: ۳۵۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳ - 14June 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» امام جمعه دهدشت در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به سفر نخست‌ وزیر ژاپن به کشورمان و دیدار با مقامات جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: ترامپ در دیدار نخست‌ وزیر ژاپن با رهبر انقلاب تحقیر شد و شایسته این تحقیر بود.

امام جمعه دهدشت افزود: رهبر انقلاب در پاسخ به درخواست رساندن پیام رئیس‌جمهور آمریکا فرمودند: «ترامپ را قابل مبادله هیچ پیامی نمی‌دانم.»

حسینی یادآور شد: اقدامات آمریکا علیه ایران نشان می‌دهد تلاش آنها برای فشار و ضربه زدن به ایران و نه مذاکره است.

وی با بیان اینکه مقامات آمریکا در مذاکره صداقت ندارند، تصریح کرد: ماحصل مذاکرات گذشته معادله برجام بود و اولین کشوری که تعهدات برجام را زیر پا گذاشت آمریکا بود.

امام جمعه دهدشت خطاب به ترامپ تأکید کرد: ملت باشکوه ایران بازیچه نیست اگر معتقد به مذاکره و پایبند به قرارداد هستید همان برجام را عملی کنید.

حسینی گفت: آمریکا دنبال مذاکره نیست بلکه با قلدری می‌خواهد منافع خود را اجرایی کند و خاصیت استکبار و ستمگران چنین است.

حسینی سالروز تشکیل جهاد سازندگی و هفته جهاد را یادآور شد و گفت: جهاد سازندگی از بدو انقلاب در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی دارد و شیرینی انقلاب را به کام مردم محروم رنج کشیده چشاند.

وی ادامه داد: امروز هم اگر نیروها انقلابی عمل کنند قطعا بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد و با همه فشارهایی که دشمن آورده روز به روز پیشرفت قدرت و عزت ما بیش از گذشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار