برگزاری اولین جشنواره خاطره نویسی با عنوان «از حجره تا سنگر» در کرمان

اولین جشنواره خاطره نویسی و داستان نویسی با عنوان «از حجره تا سنگر» ویژۀ نقش روحانیت استان کرمان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به همت اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳ - 14June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، اولین جشنواره خاطره نویسی و داستان نویسی با عنوان «از حجره تا سنگر» ویژۀ نقش روحانیت استان کرمان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در موضوعات خاطرات شهدا و رزمندگان روحانی در جبهه، حجره‌ها و مدارس علمیه، خاطرات مادران و همسران شهدا برگزار می‌شود.

خاطرات ارسالی به این جشنواره در دو بخش خاطرات خود نوشت و  خاطرات دیگر نوشت بررسی و در هر بخش به صورت جداگانه، نفرات برتر انتخاب می‌شود؛ خاطرات خود نوشت شامل خاطراتی که توسط خود شخص صاحب خاطره نوشته می‌شود و خاطرات دیگر نوشت خاطراتی که توسط صاحب خاطره بازگو و توسط شخص دیگری نوشته شده باشد را شامل می شود.

در خاطرات و داستان های ارسالی ذکر اسامی افراد حاضر، زمان و مکان خاطره و.... الزامی است و خاطرات بایستی در فایل word در صفحه A4 تایپ شده و به دبیرخانه جشنواره یا به شماره 09132981589 در تلگرام، سروش و ایتا ارسال شود؛ یک نفر می‌تواند چند خاطره و داستان ارسال کند و ارسال خاطرات به صورت صوتی ( حداکثر 8 دقیقه با فرمت MP3 با کیفیت مطلوب) از طریق پیام رسان ها به شماره 09132981589 ارسال شود.

آخرین مهلت ارسال آثار 30 شهریور ماه 1398 و اعلام نتایج داوری آثار 10 دی ماه 1398 است؛  تاریخ  برگزاری جشنواره و اهدای جوایز اسفندماه 1398 برگزار می‌شود و علاقه مندان بایستی آثار خود را به نشانی دبیرخانه جشنواره، به آدرس کرمان بلوار شهید عباسپور، جنب مصلی امام علی (ع) اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان یا به شماره تلفن:32735398 -034 و دورنگار: 32727417-034 ارسال کنند.

برگزاری اولین جشنواره خاطره نویسی با عنوان «از حجره تا سنگر» در کرمان////در حال ویرایش

به تمام کسانی که آثار خود را به جشنواره ارسال کنند، لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود تقدیم می شود و به آثار برتر پنج کمک هزینۀ سفر به کربلا و پنج کمک هزینۀ سفر به مشهد مقدس اهدا خواهد شد و همچنین خاطرات برگزیده در قالب کتاب، چاپ و منتشر خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار