امام جمعه موقت گچساران:

مذاکره با آمریکا هیچ سودی برای ملت ایران ندارد

حجت‌الاسلام علیرضا صفایی گفت: عده‌ای زمانی باز شدن گره مشکلات این کشور را به دست مذاکره با آمریکا می‌دیدند اما امروز بر همگان ثابت شد که در مذاکره با آمریکا هیچ سودی برای ملت ما نیست.
کد خبر: ۳۵۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ - 14June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «علیرضا صفایی» امام جمعه موقت گچساران در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: آمریکا و شخص ترامپ بعد از یاوه‌گویی‌های فراوان بالاخره به تکاپو افتادند و از راه‌ها و ترفندهای مختلف افرادی را فرستادند که ایران را به میز مذاکره برگردانند.

وی با بیان اینکه همه ما عزت جمهوری اسلامی ایران را در دیدار نخست‌ وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب مشاهده کردیم، افزود: نه فقط ما بلکه جهان اسلام باید به چنین رهبر ارزشمندی افتخار کند که در مقابل آمریکا و استکبار جهانی اینگونه شجاعانه، مقتدرانه و علی‌وار قد علم می‌کنند.

امام جمعه موقت گچساران با بیان اینکه آمریکا در این 40 سال هر کاری که توانست انجام داد اما شکست خورد، گفت: عده‌ای زمانی باز شدن گره مشکلات این کشور را به دست مذاکره با آمریکا می‌دیدند اما امروز بر همگان ثابت شد که در مذاکره با آمریکا هیچ سودی برای ملت ما نیست.

صفایی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در دیدار نخست‌ وزیر ژاپن بیان می‌کنند که برجام یک تجربه تلخ بیش نبود، ابراز کرد: آمریکایی‌ها به دنبال این هستند تا راهی برای مذاکره مجدد پیدا کنند اما امام راحل به ما آموختند که آمریکا شیطان بزرگ است و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها