امام جمعه موقت شهرستان کوثر:

دوگانگی رفتار آمریکا نشان از شرارت این کشور دارد

حجت‌الاسلام فیاض تمجید گفت: امروز آمریکا در حالی به‌دنبال مذاکره با ایران است که دوگانگی در رفتار نشان از شرارت این کشور دارد.
کد خبر: ۳۵۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰ - 14June 2019

دوگانگی رفتار آمریکا نشان از شرارت این کشور دارد

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «فیاض تمجید» امام جمعه موقت شهرستان کوثر در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان کوثر با اشاره به نقض برجام توسط آمریکا اظهار داشت: امروز آمریکا در حالی به‌دنبال مذاکره با ایران است که دوگانگی در رفتار نشان از شرارت این کشور دارد، آمریکا در طول دهه‌های گذشته چهره‌ای غیرقابل اعتماد از خود برای دنیا و ایرانیان به اثبات رسانده است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از سال‌ها قبل در خصوص هوشیاری مسؤولان در مقابل توطئه‌های دولت آمریکا هشدار داده‌اند، افزود: اکنون آمریکا در حالی ادعای مذاکره بدون شرط با ایران را دارد که در طول این چهار دهه همه افکار و نقشه‌های شوم را بر علیه ملت ایران پیاده کرده است.

خطیب موقت این هفته نماز جمعه کوثر بیان داشت: در دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر انقلاب اسلامی، ایشان بر دو مطلب تأکید داشته و هشدار دادند؛ یکی اینکه ما از اول نیازی به آمریکا نداشته و نداریم و دوم اینکه ما با مقاومت، گردن استکبار را خواهیم شکست.

وی در ادامه سالروز تأسیس جهاد سازندگی توسط امام راحل(ره) در سال 58 را تبریک و همچنین شهادت سربازان دلیر اسلام بخارایی، امانی، صفاهرندی و نیک نژاد در سال 44 شمسی به‌دست عوامل رژیم پهلوی را تسلیت گفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها