نایب رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

پشت صحنه انفجار نفتکش‌ها رژیم صهیونیستی است

«محمد دهقانی» گفت: کشورهای مستقل و آن‌هایی که وجدان آزادی دارند، این درک را دارند که ایران هیچ سودی از انفجار نفتکش‌ها نمی‌برد و آن‌قدر درایت دارد که مرتکب عملی نشود که برای او ضرر داشته باشد؛ از این رو این انفجارها دست صهیونیست‌ها را برای ژاپنی‌ها و سایر کشورها رو کرد.
کد خبر: ۳۵۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ - 15June 2019

پشت صحنه انفجار نفتکش‌ها رژیم صهیونیستی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمد دهقان» نایب رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «خانه ملت»، با اشاره به حمله به 2 نفتکش در نزدیکی آب‌های ایران در زمان حضور نخست وزیر ژاپن در کشورمان، اظهار داشت: جمهوری اسلامی باید به‌دنبال تشکیل تیم حقیقت‌یاب برای این وقایع باشد که البته قطعا رژیم صهیونیستی پشت پرده این بحران‌سازی در منطقه است.

نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی در ادامه درباره انفجار نفتکش‌ها در هفته‌های گذشته و امروز، بیان داشت: پشت صحنه این اتفاقات که در زمان های خاصی نیز صورت می‌گیرد، رژیم صهیونیستی حضور دارد که جریان را صحنه‌گردانی می‌کند و تنها سود این آتش‌افروزی‌ها به نفع آن‌هاست.

وی به زمان‌بندی این انفجارها اشاره و بیان کرد: انفجار نفتکش‌ها در دریای عمان درست زمانی صورت پذیرفت که نخست‌وزیر ژاپن به ایران آمده و نودمین سال روابط تجاری، سیاسی و فرهنگی ایران و ژاپن را پشت سر می‌گذاریم؛ لذا کاملا مشهود و عیان است که این اتفاق یک فتنه‌انگیزی از سوی کسانی است که دل خوشی از توسعه مناسبات 2 کشور ندارند.

دهقان ادامه داد: کشورهای مستقل و آن‌هایی که وجدان آزادی دارند، این درک را دارند که ایران هیچ سودی از این انفجارها نمی‌برد و آن‌قدر درایت دارد که مرتکب عملی نشود که برای او ضرر داشته باشد؛ از این رو این انفجارها دست صهیونیست‌ها را برای ژاپنی‌ها و سایر کشورها رو کرد.

نایب رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: زمانی که نخست‌وزیر ژاپن در ایران است و نفتکش‌هایی در نزدیکی آب‌های ایران مورد هدف قرار می‌گیرد، سوءنیت آن‌هایی که قصد تخریب ایران را دارند رو می‌شود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها