عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

انقلاب اسلامی تسلیم نظام سلطه نمی‌شود

«مسعود گودرزی» با توجه به این نکته که اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل، هیچ‌وقت تسلیم شدن در برابر نظام سلطه را برنمی‌تابد، گفت: منظور و مقصود آمریکایی‌ها از مذاکره با کشورمان، چیزی جز تسلیم شدن ما در برابر خواسته‌های آن‌ها نیست.
کد خبر: ۳۵۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ - 15June 2019

//مسعود گودرزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه سیاست و اهداف دولتمردان آمریکایی در جهت تضعیف توان دفاعی و قدرت اقتصادی کشورمان، راه به جایی نخواهد برد، اظهار داشت: در شرایطی که آمریکا برای تحقق اهداف خود در قبال ایران، شبانه‌روز برنامه‌ریزی و اقدام می‌کند، «مقاومت» مردم در کنار کار مضاعف مسوولان برای کم اثر کردن آثار ناشی از دشمنی آن‌ها، باعث ناکامی و خشم ترامپ شده است.

گودرزی با بیان اینکه دشمنان ما تا به خواسته‌های نامشروع خود در قبال ایران دست پیدا نکنند، لحظه‌ای آرام نخواهند گرفت، افزود: در حقیقت ما اگر به دوران هشت سال دفاع مقدس رجوع کنیم و عوامل شکست دشمن را مورد بررسی قرار دهیم، متوجه می‌شویم که روحیه مقاومت در راس رموز پیروزی ما بود.

وی با بیان اینکه فرهنگ مقاومت برگرفته از نهضت عاشورا است، گفت: ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی دشمنان و جهاد برای شکست برنامه‌ها و نقشه‌های آن‌ها، مصداق بارز فرهنگ مقاومت است که در حقیقت ریشه در نهضت حسینی دارد.

این نماینده خانه ملت با توجه به این نکته که اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل، هیچ‌وقت تسلیم شدن در برابر نظام سلطه را بر نمی‌تابد، گفت: منظور و مقصود آمریکایی‌ها از مذاکره با کشورمان، چیزی جز تسلیم شدن ما در برابر خواسته‌های آن‌ها به بهای کم کردن مشکلات ملت و کشورمان از سوی آن‌ها نیست؛ لذا آن‌ها می‌گویند که تحت فرمان ما باشید و خود را تحت کنترل و نظارت ما قرار دهید تا مشکلات شما را مرتفع کنیم! مشکلاتی که به واسطه اقدامات خودشان برای ما به وجود آمده؛ لذا تمکین از خواسته‌های آن‌ها علاوه بر اینکه چیزی جز ذلت برای ما به بار نمی‌آورد، هیچگاه باعث تحقق وعده‌ةای آنها نیز نخواهد شد.

گودرزی گفت: تلاش ما مسوولان برای نجات جان کشور از شر توطئه‌های غرب، با اتکا به توانایی و ظرفیت‌های داخلی و به دور از چشم‌داشت به کمک غربی‌ها، مهم‌ترین آرمان شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس است که اگر مورد توجه مسوولان قرار گیرد، نه تنها موفقیت از آن ما خواهد بود، بلکه موجب خشنودی شهدا از ما نیز می‌شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها