رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

برخی از مسوولین آرمان‌های انقلاب را فراموش کردند/ ضرورت پرهیز مسوولان از خوی اشرافی‌گری

حمیدرضا حاجی‌بابایی گفت: با توجه به اینکه مدت زمان طولانی از ظهور انقلاب نگذشته است، متاسفانه برخی مسوولان ارزش‌ها و اهداف مهم انقلاب را فراموش کرده‌اند.
کد خبر: ۳۵۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ - 15June 2019

برخی از مسوولین آرمان‌های انقلاب را فراموش کردند/ ضرورت پرهیز مسوولان از خوی اشرافی‌گری«حمیدرضا حاجی‌بابایی» رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به وضعیت نامساعد اقتصادی کشور، اظهار داشت: اعمال تحریم‌های آمریکایی‌ها از یک سو و عدم توجه و رسیدگی مسوولان داخلی برای کاهش دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم باعث تشدید معضلات وضعیت معیشتی آن‌ها شده است،‌ لذا کم‌توجهی دولتمردان به مشکلات مردم کم از خصومت‌های دشمنان خارجی نیست.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن جشن چهل سالگی انقلاب، خدمت‌رسانی به مردم به خصوص قشر ضعیف را از مهم‌ترین آرمان‌های امام راحل عنوان کرد و افزود: متاسفانه با توجه به اینکه مدت زمان طولانی از ظهور انقلاب نگذشته است، برخی مسوولان ارزش‌ها و اهداف مهم از تشکیل انقلاب را فراموش کرده‌اند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی مسوولان چه در کابینه دولت و چه در مجلس از یاد مردم و مشکلات آنها غافل شده‌اند، گفت: یکی از انتظارات اصلی مردم از مسوولان توجه و رسیدگی آن‌ها به وضعیت معیشتی‌شان است.

حاجی‌بابایی با اشاره به افزایش قیمت در بازارهایی همچون دلار، ارز،‌ سکه، خودرو و ... گفت: مهم‌ترین عاملی که باعث عدم ثبات در بازارهای داخلی شد، عدم مدیریت و نظارت دولت بر بازار بود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاهش مشکلات اقتصادی کشور و بهبود وضعیت معیشتی مردم با شعار و وعده مسوولان میسر نمی‌شود، تصریح کرد: اگر نمایندگان مجلس دقیق و صریح به رسالت خود عمل کرده و اقدام جدی در راستای بهبود رفاه حال مردم را سرلوحه کارهایشان قرار داده بودند، شاهد بروز چنین نابسامانی‌ها در عرصه اقتصادی کشور نبودیم؛ لذا کم‌ترین حق نمایندگان مطالبه‌گری از دولت در خصوص بروز و ظهور وضعیت کنونی بود.

این نماینده مجلس دهم با اشاره به ایثار و جهاد رزمندگان و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گفت: عدم وابستگی رزمندگان و مسوولان وقت آن زمان به تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری باعث شده بود که همه به طور واحد برای آبادانی کشور کار کنند؛ لذا این که امروز ما شاهد بروز مشکلاتی در حوزه‌های مختلف به خصوص در عرصه اقتصادی هستیم، ریشه در خوی اشرافی‌گری برخی مسوولان و عدم توجه آن‌ها به امور مردمانی است که حضرت امام آن‌ها را وارث انقلاب معرفی کرده بود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار