القدومی:

مهم‌ترین هدف معامله قرن تامین امنیت اسرائیل است/ مقاومت اسلامی در برابر طرح آمریکایی‌ها می‌ایستد

نماینده جنبش حماس با تاکید بر اینکه مهم‌ترین هدف معامله قرن تامین امنیت اسرائیل است، گفت: محاصره غزه، فروش قدس، تحریم ایران و تحریم جنبش مقاومت بخشی از اهداف طرح معامله قرن است.
کد خبر: ۳۵۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ - 15June 2019

مهم‌ترین هدف معامله قرن تامین امنیت اسرائیل است/ مقاومت اسلامی در برابر طرح شوم آمریکایی‌ها می‌ایستدبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، خالد القدومی نماینده جنبش حماس در ایران در نشست با اصحاب رسانه درخصوص معامله قرن اظهار داشت: ما فلسطینی‌ها این معامله را قبول نداریم و آن‌را غیر قانونی می‌دانیم.

وی افزود: بحرینی‌ها باید پاسخگو باشند؛ چراکه نشستی برخلاف تصمیم ملت فلسطین برگزار می‌کنند که به صلاح این ملت نیست.

القدومی بیان داشت: امثال این پروژه‌ها نزدیک به یک قرن است که در حال انجام است و اهداف خاصی را با خود به همراه دارد.

وی گفت: اخیرا نیکی هیلی نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل در مصاحبه با یک روزنامه اسرائیلی مدعی شد که در معامله قرن امنیت اسرائیل مهم‌تر از همه چیز است؛ همچنین آمریکا و زمامدارانش امنیت اسرائیل را در دستور کار خود قرار داده‌اند و آن‌را مهم‌ترین هدف خود می‌دانند.

القدومی با اشاره به هدف ایالات متحده گفت: نابودی فلسطین در دستور کار آمریکا قرار دارد و جنبش مقاومت نیز همواره در برابر این موضع ایستاده است.

وی ادامه داد: در تبلیغات انتخاباتی آمریکا نیز مشاهده می‌شود که امنیت اسرائیل در دستور کار اصلی مقامات آمریکایی قرار دارد.

نماینده جنبش حماس گفت: محاصره غزه، فروش قدس، تحریم ایران و تحریم جنبش مقاومت بخشی از اهداف اصلی طرح معامله قرن است.

وی بیان داشت: در این طرح ما سه گروه داریم؛ گروه اول طراح، گروه دوم دنباله‌رو‌ها و گروه سوم تاثیر‌پذیر‌ها هستند. اگر به این ساختار توجه کنید، شکی نیست که به آن خواهید رسید که این طرح چه طرح شومی است.

القدومی ادامه داد: به‌طور حتم این طرح جبهه‌های مقاومت را هدف قرار داده است.

وی گفت: طرح معامله قرن راهبردش مشخص است که ما (مردم فلسطین) باید یا بخشی از معامله باشیم و یا باید جلوی آن بایستیم و برای صدمین بار می‌گویم، هدف این معامله تامین امنیت اسرائیل است و مردم فلسطین در آن جایی ندارند، همچنین ما اهل خرید و فروش نیستیم و بخشی از مقاومت هستیم بنا براین در برابر آن‌ها ایستادگی می‌کنیم.

القدومی افزود: انتقال سفارت آمریکا به تل‌آویو هیچ مفهومی ندارد و توطئه آمریکا نیز همچنان خواهد بود؛ همچنین هدف اصلی معامله قرن نابودی مردم فلسطین است. حملات اسرائیلی‌ها علیه جبهه مقاومت ادامه دارد و آن‌ها سعی بر نابودی جبهه مقاومت دارند و تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: تا زمانی که اسرائیلی‌ها شلیک کنند ما نیز شلیک خواهیم کرد ما به عنوان مسئول در برابر ملت نگاه مقاومتی داریم که مبتنی بر عواملی همچون تامین حقوق مشروع مردم فلسطین و در حد توان برای رسیدن به این هدف مبارزه می‌کنیم.

نماینده جنبش حماس ادامه داد: پاسخ نظامی ما به دشمن اساسی است و اجازه نخواهیم داد قواعد درگیری را برهم بزند و اگر قرار باشد خانه‌های مردم ما زیر بمب قرار گیرد، اسرائیل نیز پاسخ محکمی خواهد قرار گرفت.

القدومی گفت: ما در برابر اشغال فلسطین مجبور به مقاومت هستیم و از نظر ما پایان اشغالگری اصل و اساس است.

وی در مورد اجلاس بحرین گفت: به کشورهای شرکت کننده در این اجلاس می‌گویم که وقت خود را تلف نکنید و خروجی آن تضعیف فلسطینیان است و جنبش مقاومت در برابر آن ایستادگی می‌کند.

انتهای پیام/۲۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار