استاندار کرمانشاه:

امنیت پیش‌نیاز توسعه است

«هوشنگ بازوند» گفت: امنیت پیش درآمد توسعه خواهد بود و خوشبختانه نیروی انتظامی این درک و درایت را دارد که باید برای عبور از مشکلات اقتصادی فضای امنی برای ورود جریان سیال سرمایه به استان فراهم کند.
کد خبر: ۳۵۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ - 16June 2019
« امنیت » پیش‌نیاز توسعه استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان که امروز با حضور فرمانده ناجا برگزار شد، با اشاره به امنیت مطلوب استان، این امنیت را مرهون تلاش‌ شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی دانست و اظهار داشت: در طول دو سال گذشته که در استان مشغول فعالیت هستم متاسفانه با شوک‌های سختی مواجه شدیم، اما جای خوشبختی است که با همکاری همه دستگاه‌ها و مردم استان تمام این بحران ها را به سلامت پشت سر گذاشتیم.

وی به شوک زلزله در استان اشاره کرد و افزود: زلزله می‌توانست عملا به یک بحران ملی تبدیل شود، اما با درایت مردم و مسئولان و به ویژه شورای تامین و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی این بحران ملی در استان مدیریت شد و توانستیم از این تهدید یک فرصت برای استان ایجاد کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: علی‌رغم حجم بسیار خرابی‌ها حتی سرقت‌های جزیی هم در مناطق زلزله زده افزایش پیدا نکرده و این امر جز با همکاری نیروی انتظامی میسر نشد.
 
بازوند از حوادث دی ۹۶ به عنوان شوک دیگری برای استان یاد کرد و بیان داشت: با توجه به آمار بالای بیکاری، دشمن پیش‌بینی می‌کرد وضعیت در استان کرمانشاه به مراتب بدتر از دیگر استان‌های کشور باشد، اما خوشبختانه با تدبیر مناسب نیروی انتظامی این چالش هم به سلامت پشت سر گذاشته شد.

وی متذکر شد: کنترل و مدیریت‌ این چالش به حدی بود که حتی در شهرهای دیگر استان تجمع اعتراضی گزارش نشد و تنها در خود شهر کرمانشاه بود که به سرعت اوضاع کنترل شد.
 
استاندار کرمانشاه به معضلات و آسیب های مختلف استان از جمله فقر، بیکاری و حاشیه‌نشینی اشاره کرد و ادامه داد: استان کرمانشاه جزو استان‌هایی است که در بیکاری و فقر و حاشیه‌نشینی وضعیت خوبی ندارد، اما خوشبختانه علی‌رغم این شرایط با همت نیروهای انتظامی شاهد امنیت مطلوب در استان هستیم.

بازوند امنیت را پیش درآمد توسعه عنوان کرد و افزود: خوشبختانه نیروی انتظامی این درک و درایت را دارد که باید برای عبور از مشکلات اقتصادی فضای امنی برای ورود جریان سیال سرمایه به استان فراهم کند و خوشبختانه با درایت فرمانده انتظامی استان این مهم به خوبی محقق شده است.

وی تاکید کرد: امروز کرمانشاه به یکی از استان‌های امن کشور تبدیل شده که همه اینها مرهون عملکرد مناسب همه دستگاه‌ها و مردم و به ویژه پیش قراول تامین امنیت یعنی نیروی انتظامی است.

استاندار کرمانشاه از سردار امان‌اللهی به عنوان فرمانده‌ای مطالبه‌گر در تمام حوزه‌ها یاد کرد و افزود: مدیریت پنج ساله ایشان توانسته امنیت مطلوبی را برای استان رقم بزند و کارهای خوبی در حوزه انتظامی استان شروع شده که امیدواریم با حضور سردار «جاویدان» این اقدامات مناسب همچنان ادامه پیدا کند و شاهد تقویت بیش از پیش امنیت در استان باشیم.

بازوند به شرایط ویژه استان در حوزه‌های امنیتی هم اشاره کرد و از فرمانده ناجا خواست با توجه به این شرایط توجه ویژه‌ای در تقویت انتظامی و مرزبانی استان داشته باشد.
 
در این مراسم از خدمات سردار «منوچهر امان اللهی» فرمانده سابق انتظامی استان کرمانشاه تقدیر و سردار «علی‌اکبر جاویدان» به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان معرفی شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار