مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان‌های شیروان و اسفراین برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی اعلام کرد: همایش پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان شیروان در اواخر خرداد و همایش پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان اسفراین نیز در اوایل تیر امسال برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ - 16June 2019

همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان‌های شیروان و اسفراین برگزار می‌شودسرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان شمالی با اشاره به برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار کرد: همایش پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس با هدف تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و قدردانی از حماسه‎‌‌های ماندگار این غیور مردان برگزار می شود.

وی بیان کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس در کنار شهدای گرانقدر برای تحقق ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی گام برداشتند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکردند و بر ما لازم است از تلاش ها و اقدامات آنان قدردانی کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی عنوان کرد: همایش پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان بجنورد در ماه مبارک رمضان برگزار شد و در این همایش، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و همچنین نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران نیز حضور داشتند.

امیری خاطرنشان کرد: در این همایش مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران لازمه انتقال معارف دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان را حضور مردان و زنان آن دوران در جامعه و عرصه هایی همچون عرصه سیاسی، نظامی و اقتصادی عنوان کرد و همچنین بر استفاده از ابزار نوین از جمله رسانه و فضای مجازی در جهت بیان خاطرات و سرگذشت آن دوران تاکید داشت.

وی ادامه داد: نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در این همایش از ایثارگران خواست تا نسل جدید را به نسل گذشته پیوند دهند تا گسست نسل به وجود نیاید همچنین استاندار، ملاقات با پیشکسوتان را یادآور ایثار و از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران و خانواده های آنان خواند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی با اشاره به برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در سایر شهرستان های استان گفت: همایش پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس شهرستان شیروان در اواخر خردادماه و همایش پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان اسفراین نیز در اوایل تیرماه امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار