معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

آمریکا وزن بین‌المللی و نظامی خود را در منطقه از دست داده است

سردار «یدالله جوانی» گفت: آمریکا وزن بین‌المللی و نظامی خود را در منطقه از دست داده و دیگر در معادلات غرب آسیا تأثیرگذاری چندانی ندارد.
کد خبر: ۳۵۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ - 16June 2019

آمریکا وزن بین‌المللی و نظامی خود را در منطقه از دست داده استبه گزارش خبرنگار سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با «آنا»، در واکنش به تهدیدات و اتهامات مقامات آمریکایی به جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: آمریکایی‌ها همواره ایران‌هراسی را دنبال کرده‌اند و هدف‌شان هم از این سیاست این است تا بتوانند اجماعی را علیه جمهوری اسلامی شکل دهند و در نهایت نظام اسلامی کشورمان مجبور به انعطاف و تسلیم برابر فشارهای آمریکا شود.

وی با بیان اینکه «ترامپ» احساس می‌کند که در آستانه پذیرش یک شکست راهبردی است، گفت: رئیس‌جمهور آمریکا هیچ‌گاه تصور نمی‌کرد که پس از خروج این کشور از برجام، جمهوری اسلامی ایران دست به مقاومت بزند و به میز مذاکره باز نگردد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این طبیعی است که آمریکا برای رسیدن به مقاصد شوم خود، نیازمند این است تا مدام جمهوری اسلامی ایران را به‌عنوان یک عامل تهدیدزا در منطقه معرفی کند.

جوانی با اشاره به این‌که آمریکا از تهدید جمهوری اسلامی ایران به دنبال اهداف چندلایه و چندمنظوره‌ای است، افزود: اما با توجه به روندی که در منطقه در جریان است، پروژه ایران‌هراسی نمی‌تواند آمریکایی‌ها را به اهداف و مقاصد شوم که آن هم تسلیم کردن جمهوری اسلامی ایران است، برساند.

وی بیان کرد: آمریکا وزن بین‌المللی و نظامی خود را در منطقه از دست داده و دیگر در معادلات غرب آسیا تأثیرگذاری چندانی ندارد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها