حریرچی:

ارائه خدمات توسط سپاه و بسیج در مناطق مرزی عمق استراتژیک نظام است

معاون وزیر بهداشت گفت: خاضعانه دست نیاز به سوی بسیجیان دراز می‌کنم تا بیش از گذشته در جهت افرایش رضایتمندی مردم از حکومت تلاش کنند؛ از سوی دیگر عمق استراتژیک نظام را در ارائه خدمات سلامت توسط سپاه و بسیج در نقاط محروم مرزی می‌دانم.
کد خبر: ۳۵۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ - 16June 2019

عمق استراتژیک نظام در ارائه خدمات توسط سپاه و بسیج در مناطق مرزی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت صبح امروز (یکشنه 26 خرداد) در آیین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با بیان اینکه شرایط امروز کشور نیازمند کمک همه دلسوزان مردم و نظام است، اظهار داشت: امروز شرایط کشور و دولت نسبت به گذشته متفاوت است؛ زیرا جامعه با تحریم‌های ظالمانه دشمنان اسلام مواجه است. بر این اساس دولت ممکن است نتواند کمک‌های زیادی را به اقشار مختلف جامعه ارائه دهد به همین دلیل اولین درخواست من این است هر کس می‌تواند بویژه بسیجیان، به اقشار محروم و ضعیف بی‌توجه نباشند و هر نوع کمکی می‌توانند، ارائه دهند.

وی افزود: امروز با شرایطی مواجه هستیم که 30 درصد بار مراجعه مردم به داروخانه‌ها بدون مراجعه به پزشک صورت می‌گیرد که این نشانه نگران‌کننده‌ای است.

حریرچی سپس با اشاره به اینکه بین 25 تا 35 درصد رای آوری حکومت‌ها بستگی به نحوه ارائه خدمات سلامت دارد، ادامه داد: حدود 10/3 درصد در سال مواجهه مردم با حوزه سلامت صورت می‌گیرد این یعنی سالانه 854 میلیون بار مراجعه به مراکز درمانی انجام می‌شود؛ لذا ایجاد رضایت‌مندی در چنین شرایطی خیلی مهم است؛ بنابراین یکی از بهترین مجاری برای افزایش رضایت‌مندی مردم، حوزه سلامت است.

وی همچنین بیان داشت: خاضعانه دست نیار به سوی بسیجیان دراز می کنم تا بیش از گذشته در جهت افرایش رضایتمندی مردم از حکومت تلاش کنند؛ از سوی دیگر عمق استراتژیک نظام را در ارائه خدمات سلامت توسط سپاه و بسیج در نقاط محروم مرزی می‌دانم.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار