استاد دانشگاه دافوس ارتش:

مواضع قاطعانه رهبر انقلاب ترسیم‌کننده دکترین دفاعی کشور است

«عباسعلی منصوری‌آرانی» گفت:‌ مواضع و قاطعیت رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست‌وزیر ژاپن با ایشان، ترسیم‌کننده دکترین دفاعی و امنیتی کشور است.
کد خبر: ۳۵۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ - 16June 2019

مواضع قاطعانه رهبر انقلاب ترسیم‌کننده دکترین دفاعی کشور استبه گزارش گروه سایررسانه‌های دفاع‌پرس، «عباسعلی منصوری‌آرانی» در گفت‌وگو با «آنا»، در تحلیل پاسخ قاطعانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به «شینزو آبه» نخست‌وزیر ژاپن در عدم پاسخگویی به پیام «ترامپ»، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، تعیین‌کننده راهبرد و مبنای سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران قلمداد می‌شوند؛ لذا تمامی کسانی‌که در قوای سه‌گانه مشغول به خدمت هستند باید از نوع نگاه ایشان مطلع باشند و بر اساس این نگاه، سیاست خارجی کشور را ریل‌گذاری کنند.

وی ادامه داد: مواضع و قاطعیت رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخست‌وزیر ژاپن با ایشان، ترسیم‌کننده دکترین سیاست خارجی و دکترین دفاعی و امنیتی کشورمان محسوب می‌شود و نیز جنگ روانی دشمن را خنثی کرد.

استاد دانشگاه دافوس ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: آمریکا و صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند تا از هر طریقی که شده، افکار عمومی ملت ایران را با ایجاد یک جنگ روانی شدید مخدوش سازند، اما اگر مسئولان کشور در مسیر صحیح گام بردارند و از دکترینی که رهبر انقلاب برای آن‌ها ترسیم کرده‌اند، تبعیت کنند، قطعاً می‌توان مقابل توطئه‌ها و جنگ اقتصادی و روانی آمریکا ایستاد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها