فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

شناورهای آمریکایی همواره مورد رصد نیروهای مسلح هستند

سردار «علی رزمجو» با بیان اینکه استان بوشهر در منطقه مهم و استراتژیک قرار دارد گفت: شناورهای آمریکایی همواره مورد رصد نیروهای مسلح استان بوشهر قرار دارند.
کد خبر: ۳۵۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵ - 16June 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در نشست با  مسئولان سازمان قضایی نیروهای مسلح با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و هفته قوه قضاییه و با بیان اینکه قضات مطابق با موازین شرعی و قانون خدمت می‌کنند اظهار داشت: قضات لباس داوری بر اساس دستور خداوند متعال به تن می‌کند که بخشی از مسئولیت آنان در قالب رسالت انبیاء الهی برای ترویج قسط و عدل در جامعه است.

وی با بیان اینکه قضات مسئول احقاق حقوق و اقامه حدود الهی در جامعه هستند گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح دارای ویژگی خاصی و منحصر به‌فرد  است که مورد توجه ویژه قرار دارد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، پیشگیری از وقوع جرم را از مهمترین اولویت سازمان قضایی نیروهای مسلح دانست و تصریح کرد: محور فعالیت این دستگاه در راستای کاهش جرایم است که این مهم در نیروهای مسلح استان بوشهر مشهود است.

رزمجو با بیان اینکه استان بوشهر در منطقه مهم و استراتژیک قرار دارد خاطرنشان کرد: شناورهای آمریکایی همواره مورد رصد نیروهای مسلح استان بوشهر قرار دارد.

این مسئول از اتحاد و انسجام نیروهای مسلح استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: با اتحاد و همدلی نیروهای مسلح، اقتدار این نیرو در استان بوشهر دو چندان شده که سبب ارتقاء اشراف و آمادگی عملیاتی آنها در اجرای ماموریت‌ها است.

رزمجو با بیان اینکه نیروهای مسلح استان در دریا، هوا و زمین و نیروی انتظامی در مقابله با دشمنان اقتدار آفرینی کرده‌اند اضافه کرد: در جریان جنگ تحمیلی 8 ساله، نخستین درگیری با رژیم بعث عراق نیروهای مسلح استان بوشهر بودند که اقتدار این نیروها در ابعاد گوناگون ثبت است.

وی با اشاره به ثبت 2 قرن مقابله رزمندگان استان بوشهر با استعمار و استکبار تصریح کرد: هیچ قدرتی در جهان تاکنون به جزء جمهوری اسلامی ایران نتوانسته آمریکا را به زانو درآورد که این مهم در 22 دی سال 1394 نیروی دریایی سپاه، متجاوزان آمریکایی را در خلیج فارس به زانو درآورد که نشان از اقتدار و توان نیروهای مسلح است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به درگیری مستقیم، رزمندگان بوشهری با آمریکا در خلیج فارس متذکر شد: شهید نادر مهدوی و هم رزمانش در مهر سال 1366 در مقابله مستقیم با متجاوزان آمریکایی ضربه سنگینی برآنها وارد کردند که در تاریخ ثبت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها