سردار غیب‌پرور:

ساخت ۲۰ هزار خانه سیل‌زدگان تا ۶ ماه دیگر تمام می‌شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما در کل کشور ساخت ۲۰ هزار خانه را برای سیل‌زدگان تقبل کردیم که این پروژه را بین چهار تا شش ماه دیگر به پایان می‌رسانیم.
کد خبر: ۳۵۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶ - 19June 2019

ساخت ۲۰ هزار خانه سیل‌زگان تا ۶ ماه دیگر تمام می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در روستای «شاکریه» از توابع دشت آزادگان اقدام به کلنگ‌زنی ۵۰۲ پروژه احداثی و تعمیری ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در منطقه سیل‌زده شاکریه از توابع سوسنگرد استان خوزستان کرد.

وی درباره اقدامات بسیج در بازسازی خرابی‌های سیل اخیر عنوان کرد: سازمان بسیج در کل کشور احداث و تعمیر ۲۰ هزار واحد را تقبل کرده است که کار در استان‌های مختلف از شمال کشور در مازندران و گلستان تا خوزستان، لرستان، ایلام و حتی بعضی از استان‌های دیگر مانند خراسان شمالی آغاز شده است.

وی ادامه داد: از مجموع مناطق دشت آزادگان و هویزه باید هزار واحد بازسازی یا احداث شود که این پروژه بین سپاه تهران بزرگ، سپاه استان خوزستان و سپاه استان کرمان توزیع و کار آغاز شده است. امیدواریم همان‌طور که مقام معظم رهبری در خطبه‌های عید فطر مجدداً توجه همگان را به رسیدگی به مردم سیل‌زده خصوصا مردم خوزستان معطوف فرمودند، برابر جدول زمان‌بندی، پیش برویم که البته اکنون از برنامه‌ها عقب نیستیم.

سردار غیب پرور عنوان کرد: بنابر اعلام فرماندار در بعضی مناطق مانند همین شاکریه بعضی از اقلام قرار بود به دست مردم برسد که خوشبختانه این توزیع انجام شده و فقط تعداد انگشت‌شماری باقی مانده که تا چند روز آینده کار توزیع به اتمام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: با این اوصاف کار مهم تقریبا ۲۸ روستای دشت آزادگان و هویزه مانند سیل‌بند، سم‌پاشی، تخلیه آب، تجهیز مساجد و مدارس انجام شده است، پاکسازی منازل هم که در گام اول یک اولویت بود به اتمام رسیده و الان به مرحله ساخت و ساز رسیدیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: قرار است در کل کشور بین چهار تا شش ماه پروژه را به اتمام برسانیم که امیدواریم با یاری خداوند بتوانیم طبق برنامه از پیش تعیین شده پیش برویم.

بر اساس این گزارش، سردار غیب پرور با حضور در منطقه «سبحانیه» و بررسی مشکلات کشاورزان در خصوص آبیاری زمین‌های زراعی، دستورات لازم را برای پیگیری مشکل آب و زه‌کشی زمین‌ها که مورد اعتراض تعدادی از اهالی منطقه بود، صادر کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار