عدالت در کلام شهدای لرستان

در لابه لای خطوط وصیت‌نامه‌های شهدا سفارش به رعایت عدالت و امید به استقرار عدالت الهی در جوامع بارها تکرار شده است.
کد خبر: ۳۵۱۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱ - 24June 2019

عدالت در کلام شهدای لرستان

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از خرم‎آباد، وصیت‌نامه‌های شهدا حاوی مطالب ارزشمندی است که  توجه به آنها سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد. در لابه‎لای خطوط این وصیت‌نامه‌ها سفارش به رعایت عدالت و امید به استقرار عدالت الهی در جوامع بارها و بارها تکرار شده است.

بدین منظور برخی از وصیت‎نامه‌های گهربار شهدای لرستان را ورق زدیم و مطالبی را که مرتبط با عدالت بود گلچین کرده و در ذیل آوردیم:

شهید فرهاد سربندی

این برایم ناراحت کننده نیست که کشته شوم و نگرانی من از عدالت خداوند است که بر تمام اعمالم نظر داشته، دارد و خواهد داشت زیرا زیباست که انسان در راه آن کس که دوستش دارد خود را فنا کند. همه چیر را بدهد حتی جان را من که چیزی از خود ندارم هرچه دارم از اوست.

شهید ناصر جمشیدی

باید بدانید که خانواده‎های شهدا اولیاء خدا هستند چون بهترین عزیزان خود را در راه خدا تقدیم نمودند و برای به اثبات رساندن حکومت عدل الهی مجاهدت نمودند و تا آخرین لحظه و آخرین قطره خونی که در بدن داشته اند تسلیم به هیچ فرمانی و غیر فرمان خدا نشده اند.

شهید علی گودرزی

بدانید پیروزی از آن مسلمین و اسلام عزیز است پس جهت استقرار حکومت عدل الهی در سراسر جهان همواره کوشا باشید.

شهید علی حسین چکانی

هرروز بهترین یاران روح الله به خاک و خون کشیده می شوند. اینان به چه جرمی کشته می‌شوند به جز این که می خواهند حق و حقیقت و عدالت را در جامعه های کفر و شرک که نشان دهنده بدبختی و دیکتاتوری بر سر ملل مستضعف دنیا است پیاده کند.

شهید اسد آزادبخت

اکنون با وقوع انقلاب اسلامی و تحقق حکومت اسلامی می‌رود که وعده های حق محقق شود و البته این مقدمه ای برای ظهور منتظر قائم مهدی موعود (عج) و گسترش حکومت عدالت اسلامی آن حضرت در فراخنای جهان است به امید پیروزی حق و زوال باطل و تحقق عدالت اسلامی در جهان.

شهید ارسلان گودرزی

با درود بر تمامی عدالت خواهان جنگجو و رزمنده تاریخ اسلام که احکام الهی توسط پیامبران و انبیا برای عدالت در برابر جباران بوده و نشان داده شده که حیله گران و موزیان منافق رو در روی این خط عدالت وارد شده اند و با نیرنگ‌ها و حیله‌ها درصدد شکست اسلام الهی و محمدی(ص) هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها