مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌ شرقی:

برجام پاسخ سوال «چرا با آمریکا مذاکره‌ نمی‌کنیم» است/ مسئولان باید پاسخگوی محرومیت‌ها و مشکلات مردم باشند

«اصغر عباسقلی‌زاده» گفت: بزرگترین نتیجه برجام این بود که به شائبه چرایی عدم مذاکره با آمریکا، آن هم برای نسل جوان پاسخ داد.
کد خبر: ۳۵۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ - 26June 2019

سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز، ولایت را عالی‌ترین نعمت خداوند متعال روی زمین دانست و اظهار داشت: از صدر اسلام تاکنون مسلمانان هرگاه به فرامین ولایت فقیه بی‌توجهی کرده‌اند دچار مشکلات عدیده‌ای شده‌اند، اما هرگاه از فرامین آن بزرگواران اطلاعت کرده‌اند موفق بوده‌اند.

عباسقلی‌زاده خاطرنشان کرد: مقام ولایت به‌قدری مقدس است که خداوند متعال به پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) تذکر می‌دهد و عدم انتخاب جانشین را مساوی با عدم انجام رسالت می‌‌داند.

این مسئول با بیان اینکه از اول خلقت تاکنون حق و باطل با یکدیگر درگیر بوده‌اند، ابراز داشت: تمام انبیاء الهی در برابر مشرکان ایستاده‌اند و حال این تقابل را در عرصه‌ی حاضر میان انقلاب اسلامی ایران و مستکبران می‌بینیم.

وی با اشاره به صحبت‌های امام خمینی (ره) مبنی بر وفاداری ملت ایران و تشبیه آنان به یاران پیامبر، امیرالمومنین و امام حسین (ع)، تاکید داشت: مسلمانان ایرانی پیش قراولان و زمینه‌سازان ظهور هستند و به این مهم حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و آیت الله بهجت (ره) تاکید داشته‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه تاکنون مشکلات ما را شهدا و ولایت برطرف کرده است، یادآور شد: امام موسی کاظم(ع) می‌فرمایند ولایت مطلقه فقیه کسی است که مردم خود را از شر دشمنان حفظ کند؛ این اتفاق نیز تاکنون رخ داده و امنیت، عزت و اقتدارمان حفظ شده است.

وی با اعلام اینکه زمان رژیم پهلوی در خیابان‌ها و شیشه برخی مغازه‌ها در پوسترهای رنگی بزرگ نوشته بودند «شاه ظل‌ا.. است»، بیان داشت: محمدرضا پهلوی به‌قدری بی‌ادب و متکبر بود که خود را در مقام سایه خدا می‌دانست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه بنابر فرمایش حضرت امام خمینی (ره) ما از دست تربیت یافتگان شرق و غرب به این زودی رها نمی‌شویم، متذکر شد: تربیت یافته‌های شرق و غرب با دروغ مردم ما را فریب می‌دهند و به‌جای اتکاء به توان داخلی چشم‌شان به دست دشمنان است.

این مسئول ادامه داد: به چنان اقتدار نظامی دست یافته‌ایم که از آمریکا تا انگلیس جرات تعدی به حریم ما را ندارند؛ با این حال باید در سایر حوزه‌ها نیز توانمندتر شویم، مگر ساخت خودرو از تولید موشک و ماهواره سخت‌تر است؟

عباسقلی‌زاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به سرنوشت برجام، تصریح کرد: ما از آمریکایی‌ها ذره‌ای صداقت ندیدیم و عدم صداقت آنان برای همگان ثابت شده است.

وی ابراز داشت: بزرگترین نتیجه برجام این بود که به شائبه چرایی عدم مذاکره با آمریکا، آنهم برای نسل جوان پاسخ داد و بدعهدی و خیانت آمریکایی‌ها را بار دیگر آشکار ساخت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ شرقی افزود: آمریکا با دینی دشمن است که تابع و مجری دستورات الهی باشد وگرنه می‌بینیم که آنان با آل‌سعود قاتل مردم مظلوم یمن و برخی دیگر از کشورهای حاشیه خلیج فارس ارتباط خوبی دارند.

این مسئول با بیان اینکه زمان محمدرضا شاه مشکلات اقتصادی بسیار و امکانات اندک بود، متذکر شد: بعد از انقلاب اسلامی خیل عظیمی از مشکلات رفع و از روستاها محرومیت‌زدایی شد و اگر هم امروز محرومیتی است باید مسئولان امر پاسخگوی قصورشان باشند چرا که در این 40 سال باید این مشکلات نیز از بین می‌رفت. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها