فرمانده تیپ 71 زرهی نزاجا:

دوره‌های بصیرت راه مقابله با جنگ روانی و انحراف فرهنگی را به ما نشان می‌دهد

فرمانده تیپ 71 زرهی نیروی زمینی ارتش گفت: تحریم‌های ظالمانه دشمن معیشت را بر مردم سخت کرده و دوره‌های بصیرت‌افزایی به خانواده‌ها یاد می‌دهد که چگونه از قوه تعقل خود برای مقابله با جنگ روانی دشمن و جلوگیری از انحراف فرهنگی فرزندان استفاده کنند.
کد خبر: ۳۵۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ - 26June 2019

دوره بصیرت راه مقابله با جنگ روانی و انحراف فرهنگی را نشان می دهدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ ستاد «جلیل شاطری» فرمانده تیپ 71 زرهی (پادگان ابوذر) نیروی زمینی ارتش  امروز در حاشیه برگزاری دوره بصیرت افزایی در استان اظهار داشت: 350 دوره بصیرت خانواده‌های کارکنان تیپ 71 پادگان ابوذر به مدت چهار روز در سالن همایش این پادگان برگزار می شود.

شاطری افزود: این دوره‌ها با هدف بصیرت افزایی خانواده‌های کارکنان پادگان جهت مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان برگزار شده است.

فرمانده تیپ 71 پادگان ابوذر تصریح کرد: دشمنان انقلاب امروز فرزندان و جوانان ما را هدف قرارداده و به فکر انحراف فرهنگی جوانان است.

وی خاطرنشان کرد: تحریم‌های ظالمانه دشمن معیشت را بر مردم سخت کرده و این دوره بصیرت افزایی به خانواده‌ها یاد می‌دهد که چگونه از قوه تعقل خود برای مقابله با جنگ روانی دشمن و جلوگیری از انحراف فرهنگی فرزندان استفاده کنند.

شاطری گفت: نیروهای مسلح همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و خواهند بود و با خانواده‌های متدین و مستحکم خود در برابر هجوم دشمنان مقاومت کرده و آنها را در رسیدن به اهدافشان ناکام خواهند گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار