معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید:

مطالبات ایثارگران سیل‌زده به آن‌ها پرداخت خواهد شد

سید منصور میرمرادی گفت: اقداماتی انجام‌شده مبنی بر اینکه مطالبات ایثارگران سیل‌زده علی‌رغم مشکلات بودجه‌ای که وجود دارد به آن‌ها پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ - 26June 2019

مطالبات ایثارگران سیل‌زده به آن‌ها پرداخت خواهد شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «سید منصور میرمرادی» معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (چهار شنبه 5 تیر ماه) در دومین جلسه شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثار گران لرستان، اظهار داشت: فلسفه سفر به استان لرستان بررسی کارهای سفر اول و مصوبات در حوزه اتفاقات و حوادث غیرمترقبه از جمله سیل بوده و در بازدید میدانی از شهرستان پلدختر و معمولان داشتیم خوشبختانه همکاران با کمک سایر دستگاه‌ها زحمات خوبی کشیده‌اند و ایثارگران سیل‌زده به یک آرامش نسبی رسیده‌اند.

میرمرادی گفت: تا امروز 1126 فقره پرونده به بیمه ارسال‌شده که 248 فقره پرداخت و مابقی کارشناسی شده و در انتظار پرداخت هستند و طی نشستی که با بیمه کوثر داشته‌ایم به‌زودی بخش وسیعی از مطالبات ایثارگران سیل‌زده پرداخت خواهد شد.

وی افزود: در بررسی‌های میدانی که برگزار شد؛ تعدادی از ایثارگران نسبت به کارشناسی بیمه معترض بودند که بیمه کوثر در روزهای آتی مجدداً پرونده افرادی که منازل و مستغلات آن‌ها به‌طور کامل تخریب‌شده را بررسی و خسارت آن‌ها را تا پایان هفته پرداخت نماید.

میرمرادی در بخش تأمین مسکن ایثارگران سیل‌زده گفت: بنیاد مرکز امکانی را فراهم آورده یک فقره وام مسکن در اختیار ایثارگران سیل‌زده قرار دهد که با هماهنگی بنیاد استان و شهرستان به ایثارگران اعلام‌شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد مرکز گفت: اقداماتی انجام‌شده مبنی بر اینکه مطالبات ایثارگران سیل‌زده علی‌رغم مشکلات بودجه‌ای که وجود دارد به آن‌ها پرداخت خواهد شد و در حوزه اشتغال 126 پروند تشکیل‌شده که سازمان اقتصادی کوثر خیلی از خسارت‌های افراد را پرداخت و کمک‌رسانی کرده است.

میرمرادی در پایان تأکید کرد تأمین مسکن ایثارگران از دغدغه‌های اصلی بنیاد است وتلاش می‌کنیم با استفاده از منابع بنیاد این امکان را فراهم کنیم و از طرف دولت سقف وام در سال جاری افزایش خوبی داشته است.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها