مدیر کل امور بانوان استانداری لرستان:

کشورهای غربی به دنبال نشر و تقویت عرفان‌های نوظهور در بین جوانان ما هستند

ناهید پرویزپور با بیان اینکه کشورهای غربی به دنبال نشر و تقویت عرفان‌های نوظهور در بین جوانان ما هستند، گفت: مهم‎ترین کارکرد مناسبت‌های مذهبی مقابله با این هجمه‌ها و عرفان‌های نوظهور است.
کد خبر: ۳۵۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷ - 26June 2019

کشورهای غربی به دنبال نشر و تقویت عرفان‌های نوظهور در بین جوانان ما هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس ازخرم‎آباد، عصر امروز جلسه تشریح برنامه‌های دهه کرامت  در لرستان با حضور «ناهید پرویزپور» مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان، «روح انگیز جهان افروز» مسئول مشارکت بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و نمایندگان دستگاه‌ها و ادارات، در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید، ناهید پرویز پور با اشاره به مناسبت‌های در پیش رو به ویژه دهه کرامت، اظهار داشت: برگزاری مراسم های مذهبی و دینی گامی در راه ترویج ارزش‌ها و معنویات است.

وی با اشاره به برخی از هجمه‌هایی که دشمنان علیه کشور ما دارند، افزود: دشمنان به دنبال این هستند که اعتقادات مذهبی ما را به نوعی کم رنگ کنند و از بین ببرند.

پرویز پور با بیان اینکه کشورهای غربی به دنبال نشر و تقویت عرفان‌های نوظهور در بین جوانان ما هستند، گفت: مهمترین کارکرد مناسبت‌های مذهبی مقابله با این هجمه‌ها و عرفان‌های نوظهور است از طرفی برگزاری اینگونه برنامه‌ها، باعث تقویت همگرایی و انسجام ملی در بین آحاد مختلف ملت می‌شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با تأکید بر اینکه برگزاری اینگونه مراسم ها باید با غنای محتوایی همراه باشد، تصریح کرد: ما می‌توانیم از سطحی برگزار کردن این برنامه‌ها پرهیز کنیم و متناسب با نیازها  و سلایق جوانان اینگونه مراسم ها را برگزار کنیم تا هر چه بیشتر بتوانیم  آنها  را به سمت و سوی گرایشات و  اعتقادات مذهبی سوق بدهیم.

وی دهه کرامت را فرصت مناسبی دانست که دستگاه‌های اجرایی بتوانند با برگزاری مراسم های با نشاط و مفرح و متنوع بخصوص در مناطق و محلات حاشیه نشین شهرستان‌ها، یک نشاط اجتماعی در بین این مناطق  بوجود بیاورند.

پرویز پور با بیان اینکه جضرت معصومه (س) در تاریخ اسلام و تشیع رستگارترین و وارسته ترین افراد به حساب می‌آید، اظهار داشت: ایشان با اینکه معصوم نیستند اما از نظر رفتاری و اخلاقی شبیه ترین فرد به حضرت فاطمه (س) است.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان ادامه داد: حضرت معصومه می‌تواند به عنوان الگویی کامل برای دختران مسلمان باشد و کانون‌های  فرهنگی مساجد و حوزه‌های علمیه از این فرصت استفاده کنند و هر چه بیشتر و بهتر شخصیت حضرت معصومه (س) را معرفی کنند.

بر اساس این گزارش پس از سخنان «ناهید پرویز پور»، هر کدام از نمایندگان امور بانوان دستگاه‌ها، برنامه‌های پیشنهادی خود را برای اجرا در دهه کرامت ارائه دادند که در نهایت، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دختران روستایی، غربالگری بانوان در خصوص بیماری‌های قند خون و فشار خون توسط دانشگاه علوم پزشکی لرستان،  تجلیل از دختران موفق استان که در مسابقات مختلف موفق به کسب مقام شده اند، برگزاری جشن شکوفه‌ها ویژه دخترانی که به سن تکلیف رسیده اند، توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تجلیل از دختران موفق شهدا جز مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار