سرلشکر سلامی:

بسیج تغییر دهنده معادلات استکبار جهانی است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج مولود انقلاب اسلامی و معجزه امام است زیرا ایشان با دید بلندی که داشتند افق‌های عظیمی را برای انقلاب اسلامی به وجود آوردند بنابراین باید گفت که بسیج امروز تغییر دهنده همه معادلات در فضای مواجهه انقلاب اسلامی ایران با استکبار جهانی است.
کد خبر: ۳۵۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ - 04July 2019

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج مستضعفین که صبح امروز برگزار شد، اظهارداشت: هرچند قادر نیستیم ابعاد عظیم و شکوهمند بسیج را توصیف کنیم ولی می توان بسیج را تصویری زمینی از آیات قرآن کریم دانست؛ در واقع بسیج مجمع مردان و زنانی است که پاکیزگی را دوست دارند و هیچ یک از جذابیت های دنیا آنان را مجذوب و شیفته خود نمی کند.

وی افزود: بسیج مولود انقلاب اسلامی و معجزه امام است زیرا ایشان با دید بلندی که داشتند افق های عظیمی را برای انقلاب اسلامی به وجود آوردند بنابراین باید گفت که بسیج امروز تغییر دهنده همه معادلات در فضای مواجهه انقلاب اسلامی ایران با استکبار جهانی است.

وی در ادامه بسیج را یک نهاد الهی و آسمانی دانست و افزود: بسیج تصویر فضیلت های انقلاب اسلامی ایران است و در سیمایی یک انسان انقلابی است، ما با بسیج می خواهیم مجد و عظمت اسلامی را در عصر حاضر احیاء کنیم؛ با بسیج می خواهیم پیشرفت کنیم و مرجع علمی عالم شویم و سنگر های کلیدی جهان را با بیرق های برافراشته از عدالت به اهتزاز درآوریم؛ در واقع اینها رسالت بسیج است.

سرلشکر سلامی ادامه داد: بسیج فرمول غلبه بر دشمن است و تا زمانی که بسیج وجود دارد راه غلبه را بر دشمن می بندد، بسیج نه فقط جهاد می کند بلکه می سازد و ملت ها را آزاد می کند؛ بسیج زیباترین افتخار انقلاب اسلامی ایران و همدرد مردم است که با فقر و محرومیت می جنگد بنابراین بسیج آرامش بخش و امید آفرین است.

وی تصریح کرد: امروز ملت ایران در حال شکست یک امپراطوری مادی در سطح جهان است و بسیج در حال تغییر موازنه قدرت در سطح جهان است و این فطعیت دارد؛ شما می بینید ایران اسلامی توانسته سیاست های درهم تنیده و تار عنکبوتی استکبار را با شکست مواجه کرده است.

فرمانده کل سپاه سپس همه مردم ایران را بسیجی دانست و گفت: دشمنان تلاش کرده اند جنگ را به قلب و ذهن مردم ما بکشاند و با فشار اقتصادی، تحریم و تهاجم فرهنگی مردم ما را به زانو درآورند اما مردم ما با رهبری هوشمند، الهی و اندیشمند که نقشه های دشمنان را به خوبی می شناسد و از ظرفیت های مردم به خوبی با خبر است یک جبهه نفوذ ناپذیر را در مقابل استکبار جهانی به وجود آورده و شما شکست قدرت های بزرگ را به خوبی می بینید.

سردار سلامی تصریح کرد: همه راه ها بر دشمنان بسته است و آنها می خواستند با ایجاد هراس از جنگ، ملت ایران دست از دفاع و مقاومت بردارند اما امروز هراس از جنگ به دل آنها افتاده و در مقابل ملت ایران با اقتدار ایستاده است.

وی تاکید کرد: این نیروی به هم پیوسته امت و امام امروز توانسته ان جبهه مستحکم و شکست نامذیر را ایجاد کرده و این نه فقط در ذهن ما است بلکه در میدان نبرد نیز آن را می بینید؛ در این میدان شکست اندیشه های دشمن قابل مشاهده است ب این اساس بابد گفت که شکست قدرتهای بزرگ دیدنی است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب گفت: این دیدار تداعی کنند دیدار تاریخی امام خمینی با رئیس جمهور وقت شوروی بود که شکوه و اقتدار ملت ایران اسلامی را نشان داد و دشمنان را در بن بست سیاسی، اقتصادی و نظامی قرار داد ، این یعنی تفکر و اندیشه بسیجی که فرمول شکست توطئه های دشمنان انقلاب است.

وی در ادامه عنوان کرد: برای آن که بسیج بدرخشد هیچ مانعی سر راه آن وجود ندارد زیرا بسیج میدان جهاد و سرزمین رشد انسان ها است بنابراین در این میدان باید با دشمنان بزرگ دست و پنجه نرم کنید.

سردار سلامی عنوان کرد: همه ابزازها برای حرکت شتاب دار در صراط مستقیم الهی و در رسیدن به اهداف بزرگ را برای بسیج باز می کنیم؛ قرار است بر دشمنان غلبه کنیم و این یک حفیقت است.

وی تاکید کرد: دشمن رو به زوال و ناپایدار است و این را به صورت باورپذیری می توان اثبات کرد.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها