معرفی کتاب؛

«پیام آوران امین»

«پیام آوران امین» عنوان کتابی است که در مورد زندگی‌نامه شهدای فاوای نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان به نویسندگی «علی کیخا» به نگارش درآمده است.
کد خبر: ۳۵۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵ - 19July 2019

«پیام آوران امین»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «پیام آوران اَمین» عنوان کتابی است که در مورد زندگی‌نامه شهدای فاوای نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان به نویسندگی «علی کیخا» به نگارش درآمده و توسط کنگره ملی شهدا در سال 1398 به چاپ رسیده است.

در این کتاب می‌خوانیم:

شهید «محمدعلی سرور» در سال ۱۳۲۲ در شهرستان زابل به دنيا آمد. ایشان از روحیه انقلابی بسیار بالایی برخوردار بود و به انقلاب اسلامی و امام خمینی عشق می‌ورزید.

خدمت در جمهوری اسلامی را عبادت می‌دانست و در راه به ثمر رساندن ارزش‌های اسلامی، فعالیت‌های زیادی انجام داد. او از شیعیان واقعی و مسلمان انقلاب اسلامی بود. بسیار مصمم و با اراده بود، در میان دوستان و همرزمان، به عنوان فردی مؤمن، متعهد و انقلابی مشهور بود و دوستان و آشنایان وی به وجودش افتخار می‌کردند. همیشه ورد زبانش بود که «ما به اسلام بدهکاریم و حالا اسلام به ما نیاز دارد، باید به هر طریق ممکن از اسلام و امام عزیز حمایت کنیم».

شهید، جمعی لشکر ۸۸ زرهی، با عنوان متصدی تله تایپ مخابرات بود و در تاریخ 16 مهر 1366، بر اثر بمباران شیمیایی دشمن بعثی در منطقه عملیاتی سومار، به درجه رفیع شهادت نایل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها