سردار پاکپور:

دکترین تهاجم به عمق در دستور کار نیروی زمینی سپاه قرار دارد

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت:دکترین تهاجم به عمق دشمن که در رزمایش پیامبر اعظم ۱۲ تمرین شد در دستور کار نیروی زمینی سپاه قرار دارد.
کد خبر: ۳۵۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ - 09July 2019

دکترین تهاجم به عمق در دستور کار نیروی زمینی سپاه قرار داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه در همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه که در مشهد مقدس در حال برگزاری است، با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در ابعاد مختلف اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز به یک قدرت معتبر منطقه‌ای تبدیل شده و این برای آمریکا قابل تحمل نیست.

وی افزود: هدف قرار دادن پهپاد متجاوز دشمن که اخیراً اتفاق افتاد، شرایط را به نفع جمهوری اسلامی تغییر داد. این اقدام هیمنه آمریکا را شکست و پس از این رویداد همگان بیش از پیش دریافتند که ما قدرتمند هستیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه هوشمندی و دشمن‌شناسی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخست وزیر ژاپن با معظم له زبانزد همه است، یادآور شد: با اتفاقات اخیر در استراتژی دشمن ابهام ایجاد شده است و البته آن‌ها جمهوری اسلامی را رها نخواهند کرد؛ از این رو ما باید آمادگی‌های خود را در ابعاد مختلف از جمله مسائل اقتصادی افزایش دهیم و با بی اثر کردن تحریم‌ها توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

سردار پاکپور با اشاره به اهمیت استفاده از توان داخلی برای رفع تحریم‌ها تاکید کرد: ما اگر در مقابل تحریم دشمنان ضعف نشان دهیم، دشمن از این ابزار علیه ما استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به عهدشکنی آمریکا در برجام و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقاومت فعال در برابر آمریکا عنوان داشت: ما نباید در مقابل دشمنان عقب نشینی کنیم و به همان میزان که ما در مقابل دشمن عقب نشینی کنیم، آن‌ها جلو خواهند آمد؛ لذا به همین دلیل مقابله با عهد شکنی دشمنان در برجام در دستور کار جمهوری اسلامی قرار گرفت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: ما در عرصه فناوری به یک قدرت قابل ملاحظه تبدیل شده‌ایم و نیاز‌های دفاعی را خودمان تأمین می‌کنیم.

سردار پاکپور اعمال راهبرد فشار به ایران از طریق ضربه زدن به اقتصاد را از برنامه‌های نظام سلطه عنوان و تصریح کرد: وظیفه ما پاسداران در این شرایط حضور پررنگ در صحنه برای رفع مشکلات ملت عزیز ایران است؛ همانطور که در امداد رسانی در حادثه سیل و زلزله این موضوع را نشان دادیم.

وی در ادامه تصریح کرد: دکترین تهاجم به عمق دشمن که در رزمایش «پیامبر اعظم (ص) ۱۲» تمرین شد در دستور کار نیروی زمینی سپاه قرار دارد و متناسب با این دکترین، آموزش، امکانات و تجهیزات و تربیت نیروی رزمنده ورزیده، انقلابی و شجاع و مومن و بصیر فراتر از گذشته فراهم خواهد بود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اهمیت به‌روز بودن در حوزه تجهیزات دفاعی و فناوری گفت: پیشرفت در حوزه فناوری نظامی باید در دستور کار سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی قرار بگیرد.

سردار پاکپور تصریح کرد: قدرت پهپادی و موشکی نیروی زمینی سپاه نسبت به گذشته ارتقای چشمگیری یافته است و این موضوع، توان و قدرت ما را در عرصه نبرد افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار