سردار کارگر تاکید کرد؛

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس پشتیبان پلیس و قوه قضائیه/ امنیت پایدار نیازمند پلیس مقتدر است

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس با بیان اینکه امنیت پایدار نیازمند پلیس مقتدر است، گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تمام توان از پلیس و قوه قضائیه حمایت می‎کند.
کد خبر: ۳۵۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳ - 09July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، همایش منطقه‎ای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس امروز با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس و مدیران ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان‎های خراسان‎های رضوی،جنوبی، شمالی و سمنان در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد.

در این همایش، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» اظهار داشت: مساله حجاب و عفاف از مبانی اساسی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ در وصیتنامه شهدا  نیز به مساله حجاب سفارش شده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از اقداماتی که توسط نیروی انتظامی و قوه قضائیه در راستای برخورد با بی‌حجابی و بدحجابی و مظاهر فساد در جامعه صورت می گیرد، قدردانی، حمایت و پشتیبانی می‌کند.

وی کارکنان نیروی انتظامی را «مجاهدان فی سبیل الله» خواند و گفت: امروز دشمن به دنبال جنگ نرم و جنگ فرهنگی علیه ملت ماست؛ بنابراین باید دست پلیس و قوه قضائیه را بوسید که با ناهنجاری‌ها برخورد کرده و با هجمه نرم دشمنان مقابله و امنیت را برای ملت فراهم می کند.

سردار کارگر با بیان اینکه طلاق در جامعه بیشتر و ازدواج کمتر شده است، گفت: یکی از توطئه‎های دشمنان در جنگ نرم  فرهنگ برهنگی است که زنان جامعه را به بی حجابی و بدحجابی تشویق می‎کند.

وی با بیان اینکه امروز مردم کشور به امنیت نیاز دارند، اظهار کرد: داشتن امنیت پایدار نیازمند پلیس مقتدر است؛ لذا اگر امروز پلیس در جامعه تضعیف شود، امنیت جامعه به خطر خواهد افتاد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اضافه کرد: جای تعجب است، هنگامی‌که پلیس به وظایف قانونی خود عمل می‌کند، برخی افراد، با رسانه‌های معاند همسو می شوند و جایگاه پلیس را تضعیف می کنند.

سردار سرتیپ کارگر با تأکید بر اینکه پلیس و قوه قضائیه باید حمایت شوند، تصریح کرد: در هیچ جای دنیا وقتی پلیس به وظایف خود عمل می‌کند؛ به آن حمله نمی‌کنند، بلکه از اقدام این نیرو حمایت می کنند. 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه این بنیاد با تمام توان پشتیبان پلیس و قوه قضائیه است تا این ناهنجاری‌ها از جامعه برداشته شود، تصریح کرد: اگر امروز اقتدار پلیس شکسته شود؛ مردم از نظر امنیت دچار مشکل  می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها