حسنوند در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دفاع از حریم آل‌الله تکرار دوران دفاع مقدس بود

نماینده مجلس شورای اسلامی شاه‌کلید موفقیت جبهه مقاومت مقابل داعش را الگوگیری از روحیه جهادی رزمندگان دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: در حقیقت دفاع از حریم آل‌الله تکرار دوران حماسه‌ساز دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۳۵۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۸ - 11July 2019

دفاع از حریم آل‌الله تکرار دوران دفاع مقدس بود«فریدون حسنوند» نماینده مردم شهرستان اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه امنیت و اقتدار ایرانِ امروز، مرهون استقامت، ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: امروز نه‌تنها آمریکایی‌ها بلکه سایر دشمنان غربی که در طول هشت سال جنگ تحمیلی، رژیم بعثی را در نبرد با ما حمایت می‌کردند، به خوبی آگاه هستند که دیگر توان رویارویی با ایران را از راه نظامی ندارند.

وی با توجه به خصومت‌های دشمنان علیه ملت و کشورمان، ترویج فرهنگ و ارزش‌های دوران دفاع مقدس را مهم‌ترین عامل در جهت خنثی کردن تمام توطئه‌های آن‌ها عنوان کرد و افزود: شاه‌کلید موفقیت جبهه مقاومت در عراق و سوریه مقابل داعش الگوگیری از روحیه جهادی رزمندگان دفاع مقدس بود. رزمندگان دوران دفاع مقدس دغدغه دفاع از ایران و پابرجا ماندن نظام و انقلاب اسلامی را داشتند، وجه مشترک مدافعان حرم با رزمندگان دفاع مقدس ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار است. در حقیقت دفاع از حریم آل‌الله تکرار دوران حماسه‌ساز دفاع مقدس بود.

این مقام مسوول گفت: در حقیقت تا زمانی‌که ملت شهیدپرور کشورمان نسبت به آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی عقد اخوت ناگسستنی داشته باشند، دشمن نمی‌تواند به اهداف خود در قبال ایران دست پیدا کند؛ لذا فرهنگ شهیدپروری و استقبال از پیکر مطهر شهدای مدافع حرم و شهدای جنگ تحمیلی در جامعه، باعث بیمه‌شدن نظام مقدس اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان شده است.

حسنوند حضور مردم در آیین تشییع شهدای مدافع حرم و همچنین شهدای گمنام را نشان از تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: عشق و اراده مردم به شهدا نشان می‌دهد که روحیه مقاومت در مقابل بدخواهان نظام جمهوری اسلامی سرزنده‌تر از گذشته در اذهان ملت ایران جریان دارد.

وی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی رسالت مهم رسانه‌های انقلابی است، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی استکبار جهانی ضربه‌زدن به باورهای دینی مسلمانان به‌ویژه جوانان از طریق جنگ نرم است. دشمنان درصدد هستند تا با کم‌رنگ کردن فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت، روحیه انقلابی را در جوانان ما نابود کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار