حضور خادمان امام رئوف در منزل طلبه شهید همدانی

پرچم پربرکت حرم مطهر امام رضا (ع) میهمان خانه شهید قاسمی، شهيد طلبه‌ای شد كه چندی پيش توسط يكی از اشرار ترور شد و عطر نابش بر مزار شهيد نشست.
کد خبر: ۳۵۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ - 11July 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، هر روز در گوشه و کنار ایران اسلامی هزاران و حتی میلیون‌ها دست به سمت آسمان دراز می‌شود، میلیون‌ها پلک چشم بسته می‌شود و میلیون‌ها انسان از خدای خود طلب زیارت مشهدالرضا می‌کنند تا بار دیگر در زیر ایوان طلای حرم مطهرش بایستند، نماز بگذارند و از آب گواری حرم بنوشند.

هر روز میلیون‌ها انسان از خدا می‌خواهند برای نخستین بار و یا یکبار دیگر متواضعانه در گوشه حرمش بایستند، سر تعظیم فرو بروند و عقب عقب ضریحش را ترک گویند تا در گوشه‌ای و با حضور او با خدای خود سر صحبت را باز کنند. آنجا در زیر آن گنبد طلایی زبان‌ها خاموشند و این دل‌ها هستند که به حرف می‌آیند و همراه آن کبوتران به پرواز.

حالا که نمی‌شود هر روز در جوارش سر به سجده گذاریم، رسیدن پرچمش که بوی حرم می‌دهد تداعی‌گر آن لحظه‌های به یاد ماندنی است؛ عطر رضوی که به دیارمان می‌رسد، عاشقان با آن همراه می‌شوند، نسیم که به فرمان عطر رضوی درآمده است، مردمان را یکان یکان به سوی پرچم بارگاهاش چون سیل، روان می‌کند. هر گوشه و کنار شهر که پرچم می‌رسد، مردی سر به  زیر در گوشه‌ای تکیه داده و آرام آرام اشک می‌ریزد و بانویی چادر بر سر کشیده و های های گریه می‌کند تا قسمتش زیارت دوباره پنجره فولاد شود، همان پنجره‌ای که شفای جسم و جان می‌دهد و همه از دنیا بریده‌ها به آن متوسل می‌شوند.

منزل اول...

 میحمله علیاست، همان روستایی که مردی را پرورش داد تا در راه خدا خون و جان خود را تقدیم کند و ندای مظلومیت شیعه را به گوش جهانیان برساند.  پدر روحانی شهید مصطفی قاسمی میزبان پرچم آستان سلطان خراسان علی بن موسی‌الرضا (ع) است، فرصتی تا چشمانش را به پرچم بمالد و ناله‌هایی سر دهد از فراق پسر صالحش و با امام رضا (ع) خوش و بشی داشته باشد. خادم حرم امام پدر شهید را در آغوش می‌گیرد و پیشانی او را می‌بوسد. حالا همگی راهی مزار شهید می‌شوند تا مقبره او با پرچم علی‌ابن موسی الرضا (ع) متبرک شود.

منزل‌های بعد....

پرچم به پادگان قهرمان و پایگاه شکاری شهید نوژه نیز سرکشی می‌کند تا دل حافظان امنیت نیز راهی حرم امام رضا (ع) شود.

دارالاتیام انصار الامام و روستای قشلاق نیز تا کنون میزبان پرچم مطهر بودند. یک خانواده اهداکننده عضو، اهالی روستای فیروزآباد، روستای کوزره، عبدالرحیم هم عطر رضوی را استشمام کردند.

پرسنل نیروهای مسلح و آتش‌نشانان نیز میزبانان ویژه پرچم آستان قدس رضوی بودند و چه لذت‌ها که نبردند از این دیدار...

 امروز نیز روستای طاسران شهرستان کبودراهنگ و روستای دستجرد متبرک به پرچم امام رضا شدند و اهالی رسانه.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها