امام جمعه موقت ساری:

شورای نگهبان اجازه عبور از خط قرمزها را به نااهلان نمی‌دهد

حجت‌الاسلام «محمد قاسمی» با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: این نهاد انقلابی اجازه عبور از خط قرمز را به ناهلان نمی‌دهد.
کد خبر: ۳۵۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ - 12July 2019

شورای نگهبان اجازه عبور از خط قرمزها را به نااهلان نمی‌دهدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمد قاسمی» امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری، عفو و مدارا کردن را از مصادیق فضیلت اخلاقی دانست که تاکید بر نهادینه‌سازی این سنت در جامعه است و اظهار داشت: موضوع دیگر اهمیت راز داری است، همان‌گونه که خداوند رازهای بندگانش را می‌پوشاند همه افراد جامعه باید به این مهم توجه کنند.

امام جمعه موقت ساری با تاکید بر اهمیت صبر، اضافه کرد: در قرآن به هیچ یک از فضایل اخلاقی به میزان صبر تاکید نشده است.

این مسؤول با اشاره به نامگذاری روز عفاف و حجاب اظهار داشت: یکی از خیانت‌های مهم بی‌توجهی به خانواده و ترویج بی بند و باری است.

وی به واقعه مسجد گوهرشاد در تیرماه ۱۳۱۴ اشاره و اضافه کرد: رضاشاه پهلوی با تقلید از آتاتورک ترکیه و انگلیس قصد پیاده سازی و ترویج تفکر کشف حجاب را داشت و اکنون نیز دشمن با حربه فرهنگی و بی بندباری و ولنگاری تلاش دارد تا الگوی غرب را در جامعه نهادینه سازی کند.

امام جمعه موقت ساری با تاکید براینکه بانوان و دختران باید از حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) الگو بگیرند، تصریح کرد: زنان ما با تاسی از سیره این دوبانوی بزرگ بر خدعه دشمن غالب می شوند.

قاسمی همچنین با اظهار اینکه بدعهدی اروپاییان و آمریکایی‌ها در برجام مصیبت بزرگ به شمار می‌رود، افزود: دولتمردان باید محکم برابر دشمن بایستند زیرا اگر سکوت کنیم، دشمن حمله‌ور خواهد شد.

امام جمعه موقت ساری همچنین در بخشی از خطبه‌های نمازجمعه ساری به سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره و اضافه کرد: این نهاد انقلابی اجازه عبور از خط قرمز را به ناهلان نمی‌دهد.

وی تاکید کرد: نباید اجازه تخریب و تضعیف شدن جایگاه نهاد مقدس شورای نگهبان را داد زیرا این نهاد از ارزش‌ها پاسداری می‌کند.

قاسمی همچنین با گرامیداشت هفته بهزیستی متذکر شد: دستگیری از افراد ناتوان، همدردی با محرومان و نیازمندان باید سرلوحه امور قرار گیرد.

وی با محکوم کردن اقدام خبیث انگلیس در مصادره نفتکش جمهوری اسلامی اظهار داشت: انگلیسی‌ها با دم شیر بازی نکنند و از درس سپاه به آمریکایی‌ها عبرت گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها