نژادبهرام در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

انهدام پهپاد پیشرفته آمریکا نمونه بارز اعتماد به جوانان است/ پیشرفت‌های عرصه دفاعی باید الگوی سایر حوزه‌ها باشد

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر لزوم اعتماد به جوانان برای پیشبرد کارها گفت: ساقط کردن پهپاد فوق پیشرفته آمریکا نمونه بارزی از اعتماد به جوانان است.
کد خبر: ۳۵۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 14July 2019

ساقط کردن پهپاد پیشرفته آمریکا نمونه بارز اعتماد به جوانان است/ پیشرفت‌های حوزه دفاعی باید الگو در حوزه‌ها باشد«زهرا نژادبهرام» عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه باید به جوانان اعتماد کرد و کار‌های بزرگ را به آن‌ها سپرد، اظهار داشت: یکی از راه‌های مهم برون‌رفت از مشکلات، به‌کارگیری جوانان است.

وی با بیان اینکه جوانان نشان دادند که هر جا به آن‌ها اعتماد شده کار‌های بزرگی صورت گرفته است، گفت: ساقط کردن پهپاد فوق پیشرفته آمریکا نمونه بارزی از اعتماد به جوانان است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: جوانان متعهد و متخصص با ساخت سامانه «سوم خرداد» نشان دادند اعتماد به جوانان همچون دوران دفاع مقدس باعث برون رفت از مشکلات و سربلندی جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

نژادبهرام با بیان اینکه امروز ما نیازمند حضور جوانان در عرصه‌های مختلف هستیم، افزود: باید پیشرفت‌های حوزه دفاعی و به‌کارگیری جوانان برای دیگر حوزه‌ها الگو قرار گیرد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این بیانیه نگاه ویژه‌ای به جوانان داشتند که این نشان‌دهنده ضرورت حضور و به‌کارگیری جوانان در عرصه‌های مختلف است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار