دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

فرجام موادفروش شرور

«حدود هشت سال بود که دور کار خلاف را خط کشیده بودم و حالا هم اشتباه کردم؛ هر جوانی اشتباه می‌کند، من هم اشتباه کردم.»
کد خبر: ۳۵۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 18July 2019

گروه اجتماعی دفاع‌پرس: پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در یک عملیات فنی و تخصصی توانست یکی از ارذل و اوباش منطقه فلاح تهران را با بیش از ۱۲ کیلوگرم تریاک در مخفیگاهش دستگیر کند.

«ح. ق» که سابقه متعدد شرارت و شرب خمر را در پرونده خود دارد در مخفیگاهش در غرب تهران دستگیر شد.

به سراغ او می‌روم. از سوال و جواب خسته شده است. آب دهانش را به سختی پایین می‌دهد، نفس‌های بلند بلند می‌کشد و گاهی هم زیر لب چیزی زمزمه می‌کند.

هشت سال دور خلاف را خط کشیده بودم/ باید از زندگیم را صفر شروع کنم

او ۳۰ سال سن دارد و می‎گوید بزرگ شده محله فلاح است. برخلاف دیگر اراذل و اوباش، لقبی ندارد؛ اما چندین مرتبه به دلیل درگیری، شرب خمر، سرقت، مواد مخدر و... راهی زندان شده است.

از او در خصوص درگیری اخیرش می‌پرسم که با قمه به چندین نفر حمله کرده است؛ می‌گوید حالت عادی نداشتم، اولش فقط با هم بحث کردیم و کم کم به درگیری کشیده شد و با قمه به آن‌ها که حدود 20 نفر بودند، حمله کردم.

ح. ق می‌گوید: من حدود هشت سال بود که دور کار خلاف را خط کشیده بودم و حالا هم اشتباه کردم «هر جوانی اشتباه می‌کند، من هم اشتباه کردم.»

وی ادامه می‌دهد: هیچ‌کس حال الان من را درک نمی‌کند؛ اینکه دوباره باید راهی زندان شوم و دوباره باید از صفر همه چیز را شروع کنم. قطرات اشک به گونه‌اش می‌دود و نگاهی به اطرافش می‌کند. از نگاهش می‌توان التماس و پشیمانی را دید.

هشت سال دور خلاف را خط کشیده بودم/ باید از زندگیم را صفر شروع کنم

ح. ق از کلافگی نمی‌داند چه کاری انجام دهد. با لحنی کوچه‌بازاری می‌گوید «داش یه لیوان آب بهم میدی؟»؛ آب به او می‌دهم؛ انگار جانی دوباره می‌گیرد و ادامه می‌دهد: به خدا من در این درگیری فقط از خودم دفاع کردم. آن‌ها با چوب و چماق من را زدند و من هم مجبور شدم درگیری را ادامه دهم.

از او می‌پرسم در این چند وقتی که متواری بودی، کجا رفتی؟ می‌گوید: با موتور کار می‌کردم، ولی هر لحظه ترس این را داشتم که پلیس من را دستگیر کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار