یادداشت/ محمدامین میربلوچ‌زهی

شورایی که نگهبان است

شورای نگهبان، جایگاه افرادی مومن، ولائی، شجاع، پاسدار و اخلاق محور بوده که تلاش برای حفظ اسلام و انقلاب دغدغه ارزشمند این نیروهای خدمتگذار است.
کد خبر: ۳۵۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰ - 17July 2019

شورایی که نگهبان استگروه استان‌های دفاع‌پرس- محمدامین میربلوچ‌زهی؛ نگهبانی، دفاع، پشتیبانی، دروازه‌بانی، حضوری پرشور در صحنه و برخورداری از ویژگی بصیرت و آگاهی و شناخت از تهدیدات دشمنان و از همه مهمتر صیانت از خون مطهر شهیدان؛ شورای نگهبان را به عنوان یک نگهبان و پاسدار واقعی در کشور مطرح کرده است.

شورای نگهبان، جایگاه افرادی مومن، ولائی، شجاع، پاسدار و اخلاق محور بوده که تلاش برای حفظ اسلام و انقلاب دغدغه ارزشمند این نیروهای خدمتگذار است.

در این نهاد انقلابی مبانی اسلامی و قرآنی، اصول و ارزشهای انقلابی، اجرای منویات مقام معظم رهبری همواره مورد توجه و تاکید بوده و هر آنچه دغدغه رهبری و ملت سربلند ایران می باشد در شورای نگهبان برجسته است.

بصیرت و هوشیاری، دشمن شناسی و بهره گرفتن از ظرفیت‌های و توان مردم برای شناخت حق از باطل و تشخیص خوب از بد در شورای نگهبان همواره پررنگ دیده می‌شود.

شورای نگهبان عرصه‌ای برای صیانت از دستاوردهای اسلامی و انقلابی بوده که در آن دلسوزان ملت و کشور حول محور اتحاد و انسجام و همبستگی ملی گرد هم می‌آیند و در جهت فتح قله‌های عزت و سربلندی کشور نقش آفرینی می‌کنند.

شورای نگهبان قطعا عاملی مهم برای اجرای منشور و قوانین حقوق شهروندان و صیانت از ارزشهای اسلام و کشور بوده که اجرای منویات رهبری به عنوان نقشه راه در آن برجسته است.

حضور فعال و تاثیرگذار شورای نگهبان در صحنه‌های انقلاب اسلامی و از جمله انتخابات گامی مهم برای معرفی افراد توانمند و دلسوز و تشخیص افراد خوب و بد بوده که زمینه را برای انتخاب اصلح فراهم می‌کند و مردم با آگاهی و بینش بالاتری می‌توانند از نخبگان جامعه در امر خدمت حمایت نمایند.

شورای نگهبان در نقش میانجی‌گری میان ارکان نظام نیز به خوبی توانسته تاثیرگذاری خود را در جامعه نشان دهد که پیگیری بسیاری از موضوعات در شورای نگهبان سبب کاهش اختلافات در قوا شده و کارگزاران نظام اسلامی به خوبی توانسته‌اند، مسیر درست را برای حل مشکلات مردم طی کنند.

شورای نگهبان به معنای واقعی کلمه، نگهبان و پاسدار حریم ارزشهای انقلابی بوده و اقتدار و عزت آن؛ اقتدار و عزت اسلام و کشور است و تخریب جایگاه آن آسیبی جدی برای این کشور و انقلاب به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها