گام دوم/ سردار جوانی:

بیانیه گام دوم انقلاب راه عبور از بحران‌ها است

معاون سیاسی سپاه تنها راه موفقیت و عبور از بحران‌های هدفمند و سازماندهی شده غرب برای ضربه زدن به نظام و آرمان‌های جمهوری اسلامی را تبیین و عمل به بیانه گام دوم انقلاب دانست.
کد خبر: ۳۵۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰ - 17July 2019

بیانیه گام دوم انقلاب راه عبور از بحران ها استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه چهارشنبه در همایش یاوران ولایت به مناسب سالروز تأسیس شورای نگهبان در شهرستان آمل اظهار داشت: دشمن به دنبال این است که راه انقلاب را ناکارآمد نشان دهد و مقام معظم رهبری با مطرح کردن بیانیه گام دوم مسیر درخشان انقلاب را برای همگان تبیین کردند.

وی با اشاره هجمه‌های سنگین و دامنه دار دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در چهل ساله نخست انقلاب اسلامی و پایداری مردم با همه فشارها و سختی‌ها در برابر همه این توطئه‌ها تاکید کرد: تنها راه موفقیت و عبور از بحران‌ها و توطئه‌ها، حرکت در راه حق که عامل پیروزی همیشگی امت اسلامی بر دشمن است و امروز مسیر درخشان نظام اسلامی با بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبری به خوبی تبیین شده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بخش دیگری درهمین راستا با بیان اینکه دشمن در چهل سال گذشته همه تلاش خود را برای به انحراف کشاندن جوانان مؤمن، انقلابی، متفکر و صاحب ایده ایران اسلامی با انواع توطئه‌ها، ترور وجنگ های نرم وروانی هزینه کرده است، ادامه داد: اکنون نیز دشمن هدف و قصد نهایی اش، دور کردن نسل جوان نسبت به مسیر و اهداف تعیین شده انقلاب است که از حرکت متوقف کند.

سردار جوانی، بهره‌مندی از ظرفیت جوان مؤمن و متعهد انقلابی را که می‌تواند با برخورداری از ظرفیت‌های پیش رو راه عظیم را طی کند از دیگر تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم دانست و گفت: شکل‌گیری یک حرکت عمومی برای تحقق اهداف و آرمان‌ها از دیگر زمینه‌های تهیه بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی، تنها انقلابی است که درمقایسه با دیگر انقلاب‌های جهان که اکنون یک چهله را بدون آنکه به آرمان‌های آن خدشه وارد شود، با اقتدار پشت سر گذاشته است، گفت: امروز روح انقلاب در وجود جوان با بصیرت جمهوری اسلامی ایران نفوذ کرده و به بالندگی و اقتدار و مقاومتی در منطقه تبدیل شده که دشمنان را در بیرون از مرزها به وحشت انداخته است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه امروز امنیت واقتدار ایران اسلامی برهمگان به طور کامل مشخص و مورد اذعان است، گفت: زمانی که پهپاد فوق پیشرفته و سری آمریکا وارد خاک سرزمینی ایران شده وتعرض کرده بود، فکر آن را نمی‌کرد که مورد اصابت و پدافند مقابل نیروهای آماده جمهوری اسلامی قرار گیرد و این اقدام به جای ایران دنیا را شگفت زده وآمریکایی ها را شوکه کرده بود.

سردار جوانی تصریح کرد: حتی مقام‌های آمریکا در دستپاچگی برای مقابله طراحی همه مقابل به ایران را داشتند که می‌دانستند در برابر قدرت ایران، نمی‌توانند حمله نظامی داشته باشند.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه دشمنان در طی ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب به طور پیوسته در تدارک نقشه وضربه زدن به جمهوری اسلامی است، گفت: امروز دشمن در جنگ نرم تمرکز خود را بر ایجاد یأس و ناامیدی ملت ایران گذاشته است و با مجموعه‌ای از تبلیغات رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی و جنگ سایبری می‌خواهد، بی‌اعتمادی را به جریان انقلاب سرایت دهد.

سردار جوانی تصریح کرد: ناامیدی و مایوس کردن مردم و عامه جامعه نسبت به مسئولان نظام و رهبری انقلاب از مهمترین اهداف استکبار با تصویرسازی‌های نادرست در این استراتژی کثیف است.

وی ادامه داد: جنگی که دشمن به راه انداخته از همه طریق به دنبال ایجاد فشار است و می‌توان گفت در این جنگ تقریباً در تمامی حوزه‌ها جز نظامی با دشمن درگیر هستیم.

سردار جوانی اضافه کرد: با وجود همه توطئه‌های جنگ روانی، تحریکات، ناامنی‌ها در جامعه و تحریم‌ها، جمهوری اسلامی در حال مدیریت جنگ‌ها است و تصور دشمن، برای ندیدن چهل سالگی انقلاب را به آرزویی دست‌نیافتنی تبدیل کرد وچهل دوم انقلاب نیز با همین روحیه طی خواهد شد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دربخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه کسانی که با دشمن در ایجاد فشارهای اقتصادی به مردم، بازار را مدیریت وکنترل می‌کردند، اکنون در سراشیبی قیمت‌ها و کنترل بازار به دست متولیان امر هستیم، گفت: خوشبختانه اکنون کشور در حال عبور از فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم‌ها است و تنها راه کنترل و عبور از این وضعیت ادامه مقاومت، با وجود سختی‌هایی که در این مسیر وجود دارد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار