فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

ایمان به باورهای دینی مهم‌ترین عامل خدمت در مرزبانی است

سردار ماشالله جانثار گفت: کارکنان مرزبانی نیروی انتظامی با سرلوحه قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری با انگیزه خدمت به مردم، با اقتدار و صلابت و تکیه بر باورهای دینی در سخت‌ترین شرایط اقلیمی از مرزهای کشورمان پاسداری می کنند تا هرگونه توطئه و شرارت را دفع کنند.
کد خبر: ۳۵۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰ - 18July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، یادواره شهدای مرزبانی خراسان رضوی از سلسله همایش‌های یاد امام و شهدا امروز با حضور سردار سرتیپ دوم ماشالله جان‌نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی،حجت‌الاسلام علیرضا رامیار رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان، امیر سرتیپ دوم مرتضی محمدی جانشین فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا، خانواده شهدای مرزبانی و جمعی از پیشکسوتان مرزبانی در پردیس سینما هویزه مشهد برگزار شد.

سردار جانثار در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای مظلوم مرزبانی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از شهدای مرزبانی به عنوان شهدای مظلوم یاد می کنند. بهترین تعابیر و زیباترین جملات را معظم له در خصوص شهدای مرزبانی بیان فرمودند و سخنی بالاتر از آن نمی توان بیان کرد.

وی در ادامه به شرایط سخت خدمت کارکنان مرزبانی نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: در دورترین نقاط مرزی کشورمان که به لحاظ جغرافیایی امکانات زیستی و یا وسایل عبور و مرور وجود ندارد نیروهای مرزبانی حضور دارند و شبانه روز از مرزهای میهن مان حفاظت و حراست می کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: کارکنان مرزبانی استان خراسان رضوی علیرغم وجود برخی کمبودها با سرلوحه قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری با انگیزه خدمت به مردم، با اقتدار و صلابت و تکیه بر باورهای دینی در سخت ترین شرایط اقلیمی از مرزهای کشورمان پاسداری می کنند تا هر گونه توطئه و شرارت را دفع کنند.

سردار جانثار تصریح کرد: در راستای تحقق این مهم نیز جمعی از جوانان و مجاهدان عرصه برقراری امنیت به شهادت می رسند و با نثار خون خود آرامش را برای مردم کشورمان به ارمغان می آورند.

وی در پایان گفت: مرزبانان جمهوری اسلامی در نیروی انتظامی با حمایت ها و پشتیبانی های نیروهای مسلح به طور شبانه روز حافظ مرزهای ایران اسلامی خواهند بود و در مقابل هرگونه تجاوز و شرارت خواهند ایستاد.

در این یادواره سرهنگ بازنشسته منصور همدانی و سرهنگ بازنشسته مجید پویان خاطراتی از رشادت های کارکنان مرزبانی بیان کردند.

تجلیل از خانواده شهیدان مهران اقرع، عباس مهراندوز و حجت کاظمی از شهدای مرزبانی نیروی انتظامی که در 17 فروردین 1394 در منطقه مرزی نگور، حد فاصل میله مرزی 239 پایین‌تر از جکیگور توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل به شهادت رسیدند از دیگر بخش های این یادواره بود. این یادواره با اکران فیلم سینمایی وقتی که ماه کامل شد به پایان رسید.

یادواره شهدای مرزبانی، به همت فرهنگسرای پایداری، پایگاه بسیج سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد و معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها