پدر و همسر چهار بانوی شهیده اهوازی به دیار حق شتافت

اکبر نور پدر شهیدان «فرزانه، کشور و شاهپری نور» همچنین همسر شهیده «سلطان علیدادی» بود که در یکی از مراحل بمباران شهر اهواز توسط رژیم بعث عراق به فیض شهادت نائل آمدند.
کد خبر: ۳۵۴۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰ - 20July 2019

پدر و همسر 4 بانوی شهیده اهوازی به خانواده بهشتی اش پیوست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «اکبر نور» پدر شهیدان «فرزانه، کشور و شاهپری نور» از شهدای بمباران اهواز پس از تحمل چند دهه فراق چشم از جهان مادی فرو بست و به فرزندان و همسر شهیدش پیوست.

وی همچنین همسر شهیده «سلطان علیدادی» نیز بود که در یکی از مراحل بمباران شهر اهواز توسط رژیم بعث عراق به فیض شهادت نائل آمد.

«اکبر نور» که از آبان‌ سال 1360 داغ همسر و سه فرزندش را دیده بود پس از 38 سال فراق و صبوری چشم از جهان فرو بست و میهمان خانواده‌اش شد.

سردار«محمد علی پور» مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان نیز با ارسال پیامی ارتحال همسر شهیده «سلطان علیدادی» و پدر شهیدان «فرزانه، کشور و شاهپری نور» را تسلیت گفت و از مردم شهید پرور اهواز و بخصوص بانوان انقلابی خوزستان خواست که به احترام این خانواده شهید پرور، با شکوه هر چه تمامتر در مراسم تشییع و تدفین این بزرگ مرد خوزستانی که بزودی از طریق رسانه ها اعلام می شود، شرکت نمایند.

شهیده«سلطان علیدادی» و فرزندان شهیدش «فرزانه، کشور و شاهپری نور» در روز هشتم آبان‌ سال 1360 در بمباران شهر اهواز توسط رژیم بعث عراق به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار