خاطرات آزادگان ابرکوهی منتشر می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابرکوه از انتشار خاطرات آزادگان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ - 21July 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «مصطفی کریمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابرکوه با تجلیل از صبر و استقامت آزادگان سرافراز از انتشار خاطرات آزادگان این شهرستان خبر داد.
 
وی با اشاره به ‌قرار گرفتن در آستانه سالگرد بازگشت آزادگان سرافراز افزود: انتشار خاطرات و حماسه‌های دلاورمردان آزاده، یکی از بهترین راه‌های توسعه و نشر فرهنگ ایثار در جامعه است.
 
این مسئول ادامه داد: آزادگان سرافراز با مقاومت جانانه خود به ایران و ایرانی در خارج از مرزهای جغرافیایی کشور عزت و اعتباری دوچندان بخشیدند.
 
کریمی خاطرنشان کرد: رزمندگان ما در دوران اسارت با سلاح برنده صبر و مقاومت در مقابل دشمن ایستادند و حقانیت خود را با توکل بر خداوند و ایمان مستحکم به رخ جهانیان کشیدند تا دشمن فکر باطل و خیال واهی خود را در تسلط به این سرزمین پهناور از ذهن بیرون ببرد.
 
رئیس بنیاد شهید ابرکوه با تأکید بر لزوم بیان خاطرات اسارت توسط آزادگان بیان کرد: در دوره کنونی رسالت عظیمی بر دوش آزادگان است که با بیان خاطرات اسوه‌های صبر و استقامت به نسل جوان و آیندگان، بفهمانند که در برابر مخالفان نظام مقدس اسلامی، با استقامت می‌توان غلبه کرد و راه پیشرفت و ترقی میهن اسلامی را طی کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها