مادر شهید علیرضا اختراعی:

جوانان انقلابی ما استکبار را خوار و ذلیل خواهند کرد

مادر شهید علیرضا اختراعی گفت: جوانان انقلابی این سرزمین تا زمانی که استکبار را خوار و ذلیل نکنند، دست از مبارزه بر نخواهند داشت.
کد خبر: ۳۵۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳ - 22July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، مادر بزرگوار شهید مفقودالاثر «علیرضا اختراعی» در یادواره شهید گمنام شهرک هوانیروز کرمان که در جوار حرم این شهید برگزار شد، به ذکر خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت و اظهار داشت: علیرضا بیشترین تاکید را بر روی مسئله حجاب داشت و همواره این جمله را که حجاب شما از سرخی خون من کوبنده تر است را تکرار می کرد و خواهران خود را تشویق به رعایت حجاب می کرد.

وی با بیان اینکه ما فرزندانمان که دردانه‌های ما بودند را بسیار دوست داشتیم، اما اسلام عزیزتر از فرزندان ما است افزود: در دوران دفاع مقدس همه برای حفظ اسلام بسیج شدند و جوانان ما در خط مقدم حاضر شده و در راستی حفظ کیان اسلامی و مقدسات به شهادت رسیدند و ما نباید خون شهدا را پایمال کنیم.

مادر شهید «علیرضا اختراعی» تصریح کرد: این انقلاب با خون صدها هزار شهید و مفقودالاثر به ثمر نشسته و شهدا همیشه نظاره گر اعمال ما هستند و وظیفه ما این است که با عمل کردن به سفارش ها وصیت نامه های آنها به خصوص در زمینه حفظ حجاب و عفاف، راه آنها را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه جوانان انقلابی این سرزمین تا زمانی که استکبار را خوار و ذلیل نکنند دست از مبارزه بر نخواهند داشت افزود: امروز دشمن تهاجم فرهنگی شدیدی را بر علیه ملت ما به خصوص جوانان به راه انداخته تا آنها را از دین خارج کند، اما خوشبختانه در این راه ناکام مانده است.

مادر شهید اختراعی بیان داشت: اگر شما جوانان هوشیار باشید، دشمن را خوب بشناسید و تابع ولایت فقیه باشید، آنها به جایی نخواهند رسید و در راه رسیدن به اهداف پلید خود با شکست مواجه خواهند شد.

در ادامه این مراسم سرهنگ «امان الله بادسار» از یادگاران دوران دفاع مقدس به نقل خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: ما در زمان جنگ با عراق با وجود تحریم های شرق و غرب به خودکفایی رسیدیم و امروز نیز مطمئنا این تحریم ها ما را به خودکفایی خواهند رساند و اتکا به دانش جوانان مومن و تلاشگر ایرانی، قطعا ما را در رسیدن به اهداف خود و شکست اهداف دشمن در به زانو درآوردن مردم ایران کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها