ارسال هزار بسته حمایتی به مناطق سیل‌زده توسط کارکنان دانشگاه بقیه‌الله

جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) صبح امروز هزار سبد حمایتی حاوی مواد غذایی و بهداشتی را به مناطق سیل‌زده ارسال کردند.
کد خبر: ۳۵۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ - 24July 2019

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، هرساله به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و عید ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) مراسم جشن بزرگی برای کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) برگزار می‌شد، اما با وقوع حادثه سیل و شرایط نابسامانی که در شمال، غرب و جنوب کشور به وجود آمد و با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه مسائل مردم سیل‌زده نباید فراموش شود، کارکنان دانشگاه تصمیم گرفتند تا هزینه برگزاری این جشن بزرگ را برای امدادرسانی به مردم سیل‌زده اختصاص دهند.

بر همین اساس، اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان برای کمک به سیل‌زدگان در نظر گرفته شد و پس از مشخص شدن روستا‌های هدف، صبح امروز جمعی از کارکنان دانشگاه هزار سبد حمایتی حاوی مواد غذایی و بهداشتی را به مناطق سیل‌زده ارسال کردند.

هزار بسته حمایتی به مناطق سیل زده ارسال کردند

اعزام چند تیم پزشکی به مناطق سیل‌زده و اختصاص بخشی از حقوق کارکنان به سیل‌زدگان به صورت داوطلبانه از دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) در جهت امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده در سیل اخیر است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها