امیر نصیرزاده:

لزوم به کارگیری سامانه‌های هوشمند در نهاجا/ به دنبال جذب نیروی انسانی کیفی در نهاجا هستیم

فرمانده نهاجا با بیان اینکه نیروی انسانی کیفی می‌تواند خلأ کمبود تجهیزاتی و اعتباری را پر کند، گفت: فرمانده معظم کل قوا تاکید می‌کنند که نیروی انسانی کیفی مزیت راهبردی ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۳۵۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ - 05August 2019

لزوم به کارگیری سامانه‌های هوشمند در نهاجا/ به دنبال جذب نیروی انسانی کیفی در نهاجا هستیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در جشنواره مالک اشتر نهاجا اظهار داشت: فرماندهی باید بر تمامی نقاط تحت فرمان خود اشراف داشته باشد و نقاط ضعف و قوت را احصا کرده و برای خود و سیستم تحت فرماندهی، نقشه راه ترسیم کند.

وی افزود: در مسیر تکامل نهاجا اولویت‌بندی کرده و همچنین تمرکز را بر روی اولویت‌های خاص قرار داده‌ایم.

فرمانده نهاجا با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر استفاده از نیروی انسانی کیفی گفت: نیروی انسانی کیفی می‌تواند خلأ کمبود تجهیزاتی و اعتباری را پر کند و همانطوری که فرمانده معظم کل قوا فرمودند، یک مزیت راهبردی ایجاد کند.

وی گفت: هنگامی‌که آمریکا به رژیم بعثی حمله کرد، اگر  عراقی‌ها ۲۰ خلبان دشمن‌ستیز داشتند و می‌توانستند جلوی متجاوزان ایستادگی کنند و ضربات مهلکی به آن‌ها وارد کند.

وی با اشاره به تغییراتی که نیروی هوایی در جذب نیرو ایجاد کرده است، گفت: در گزینش سازمانی در کنار فراخوان عمومی سعی کرده ایم در نمایشگاهها در راهپیمایی ها و تجمعات مردم انقلابی و از میان بسیجیان افراد علاقمند به این حوزه را شناسایی و عضویابی کنیم.

امیر نصیرزاده گفت: سعی کردیم تربیت را در کنار آموزش و تخصص قرار دهیم و بحث تربیت نیروی متخصص را از همان دوران پایه‌ای به طور ویژه انجام می‌دهیم.

وی افزود: نهادینه‌سازی فرهنگ سازمانی آمیخته به آموزه‌های اسلامی، از دیگر برنامه‌های نهاجا است؛ چرا که تاثیر به‌سزایی در ارتقای فضای سالم سیستم تحت مدیریت دارد.

فرمانده نهاجا با بیان اینکه با تشکیل گروه «نجوا» نیروهای جوان ولایی و انقلابی را شناسایی می‌کنیم، تصریح کرد: از جمله برنامه‌های نهاجا ارتقای سطح مهارت نیروهای جوان و چندمهارتی کردن آنان است که در دانشکده هوایی این روند آغاز می‌شود.

وی گفت: همچنین مدرسه مدیریت جهادی را در دانشکده هوایی ایجاد کرده‌ایم که افرادی که می‌خواهند وارد دوره افسری شوند باید این دوره را نیز بگذرانند.

امیر نصیرزاده با اشاره به ضرورت تقویت نیروی هوایی، خاطرنشان کرد: به کارگیری سلاح‌ها و سامانه‌های هوشمند و همچنین تجهیزات بدون سرنشین، به صورت جدی در دستور کار نیروی هوایی ارتش قرار دارد.

انتهای پیام/ ۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار