سردار مهری تأکید کرد؛

لزوم ایجاد ارتباط سیستمی سامانه «سرباز ماهر» با سامانه وظیفه عمومی

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: ایجاد ارتباط سیستمی سامانه سرباز ماهر با سامانه وظیفه عمومی، امکان استعلام و بهره‌برداری سازمان‌ها از مهارت‌های تخصصی سربازان را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۳۵۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ - 11August 2019

لزوم ایجاد ارتباط سیستمی سامانه سرباز ماهر با سامانه وظیفه عمومیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «تقی مهری» رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در جمع مسئولان قرارگاه مهارت‌آموزی ضمن تأکید بر ضرورت ایجاد ارتباط سیستمی سامانه سرباز ماهر با سامانه وظیفه عمومی اظهار داشت: درصدد هستیم با ایجاد ارتباط سیستمی نیرو‌های مسلح و سامانه سرباز ماهر با سازمان وظیفه عمومی، کلیه اطلاعات مهارتی مشمولان و سربازان را به صورت یکپارچه جمع‌آوری کنیم.

وی افزود: با برقراری این شبکه ارتباطی، کلیه اطلاعات مربوط به خدمت سربازی، مهارت‌های عمومی، تخصصی و گواهینامه‌های مهارتی سربازان قابل استعلام و بهره‌برداری از طریق سامانه وظیفه عمومی برای سازمان‌ها و ارگان‌هاست.

در ادامه، سردار «مهدی فرحی» فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان نیرو‌های مسلح، ضمن قدردانی از مشارکت سازمان وظیفه عمومی در اجرای بهینه طرح مهارت آموزی و ایجاد زیرساخت‌های فنی مورد نیاز، اعلام کرد: پیگیری موضوعات راهبردی مهارت آموزی سربازان توسط قرارگاه مهارت‌آموزی نیرو‌های مسلح و حوزه اجرایی آن توسط سازمان وظیفه عمومی و سایر یگان‌های نیرو‌های مسلح انجام می‌شود.

سردار «موسی کمالی» رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز در این مراسم گفت: مهارت‌آموزی سربازان امری ضروری است و باید اطلاعات مربوط به آن برای بهره برداری بیشتر در یک سامانه متمرکز ثبت شود.

طرح سرباز ماهر با هدف مکانیزه کردن طرح جامع مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه طی سال‌های اخیر در سه سطح قبل از خدمت، حین خدمت و بعد از خدمت اجرایی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سوابق مهارتی خود به سامانه سرباز ماهر به نشانی www.smaher.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار