نخستین سالگرد شهید «عادل الهایی» در شهر ملاثانی خوزستان برگزار می‌شود

نخستین آئین بزرگداشت شهید«عادل الهایی بچایی» سبزپوش نیروی انتظامی با حضور اقشار مختلف مردم در شهر ملاثانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷ - 13August 2019

نخستین سالگرد شهید «عادل الهایی» در شهر ملاثانی خوزستان برگزار می شود

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، نخستین آئین بزرگداشت شهید«عادل الهایی بچایی» سبزپوش نیروی انتظامی با حضور اقشار مختلف مردم در شهر ملاثانی برگزار می‌شود.

این مراسم روز (پنج‌شنبه 24 مرداد) از ساعت 17 آغاز می‌شود و تا ساعت 19 ادامه دارد که جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام و بسیجیان استان خوزستان و شهرستان باوی در آن حضور خواهند داشت.

آئین بزرگداشت شهید«عادل الهایی بچایی» به مناسبت نخستین سالگرد شهادت این شهید مدافع وطن برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در این برنامه یاد و خاطره او را گرامی می‌دارند. این آئین در مسجد حضرت رقیه(س) شهرستان باوی واقع در شهر ملاثانی، دهستان عنافچه، روستای بحیر 2 برگزار می‌شود.

شهید«عادل الهایی بچایی» در تاریخ 15 شهریور سال 1365 در شهر ملاثانی شهرستان باوی استان خوزستان دیده به جهان گشود و در دوران جوانی به استخدام نیروی انتظامی درآمد.

این دلیرمرد خوزستانی در روز شنبه 27 مرداد سال 1397 در هنگام انجام ماموریت به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش با حضور گسترده مردم و مسئولان محلی در شهرستان باوی تشییع شد.

شهید عادل الهایی بچایی در سن 32 سالگی به شهادت رسید و مزارش در آرامستان زادگاهش روستای بحیر دو در شهر ملاثانی زیارتگاه عاشقان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار