دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران خبر داد؛

توزیع ۷۸ هزار سری جهیزیه در سطح کشور در راستای محرومیت‌زدایی

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران گفت: ۷۸ هزار سری جهیزیه در سطح کشور در راستای محرومیت‌زدایی توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ - 14August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «سید ضیاءالدین حزنی» در مراسم افتتاحیه سه هزار و ۲۰۰ پروژه عمرانی و یک‌هزار و ۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران و جمعی از مسئولان در حسینیه ثارالله ارومیه آغاز شد، اظهار داشت: در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و رونق تولید و با هدف گردش سرمایه ملی ایرانی ۲ هزار و ۲۳۶ سری جهیزیه در استان های آذربایجان غربی و کردستان توزیع شد.

وی با تاکید بر اینکه این جهیزیه ها هر سری به ارزش ۶ میلیون تومان و از اقلام ایرانی تهیه شده، افزود: ۵۰۰ سری در آذربایجان غربی و ۵۰۰ سری در کردستان توزیع شد که همه اقلام ایرانی هستند و در کارخانجات ایرانی درست شده که هم ایجاد شغل برای کارگران ایرانی شود و هم لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب در رونق تولید باشد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تا امروز ۵۳ هزار جهیزیه توسط سپاه های استانی تهیه شد و توسط قرارگاه های نیروی زمینی و دریایی و هوافضای سپاه در کشور توزیع شد. ۱۶ هزار جهیزیه توسط قرارگاه محرومیت زدایی، کمیته امداد و آستان قدس رضوی توزیع شد و بیشترین توزیعات جهیزیه توسط نیروی زمینی در جنوب شرق و شمالغرب کشور بوده است. تا امروز توسط همه رده های سپاه در کشور ۷۸ هزار جهیزیه تهیه و در سطح کشور با اعتباری بالغ بر ۴۶۸ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان توزیع شد.

سردار حزنی با تقدیر از همه افرادی که در این زمینه یاری رسان سپاه بوده اند، گفت: ۱۱ هزار و ۷۹۸ مورد پروژه های عمرانی در این قرارگاه اجرا شده که حدود ۴۸۲۶ پروژه بهداشت و سلامت بوده و ۱۸۶۵ پروژه فقط در احداث و مرمت و بهسازی مساجد با ۷۰ میلیارد و ۸۱۲ میلیون تومان بوده است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ۲ هزار راه با اعتبار ۱۱۸۸میلیارد تومان، احداث مسکن محرومین به تعداد ۱۵۴۶ مسکن با اعتبار ۵۷ میلیارد و ۴۰۳ میلیون، ۳۰۸ مدرسه با اعتبار ۸ میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان، آبرسانی و بهسازی و مرمت مزار شهدا، احداث قنات و چاه، اشتغال، کارآفرینی، احداث دیوارهای حائل، توزیع سبد بهداشتی، برپایی بیمارستان صحرایی و توزیع تجهیزات مساجد برای ۲۳۵۴ مسجد از دیگر اقدامات این قرارگاه در راستای محرومیت زدایی بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها