مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان تاکید کرد؛

ضرورت انتقال دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس به نسل جوان

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان گفت: استان گلستان دارای جامعه ایثارگری فراوانی است و این‌ها کسانی هستند که برای حفظ اسلام و نظام اسلامی مجاهدت کردند و اکنون وظیفه ما است که به رسالت و تعهد خود نسبت به شهدا عمل کرده و دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم.
کد خبر: ۳۵۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ - 14August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از استان گلستان، جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان گلستان امروز با حضور «عبدالرضا چراغعلی» معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان و سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان و مدیران دستگاه ها و نهادهای اجرایی استان در استانداری گلستان برگزار شد.

ضرورت انتقال دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس به نسل جوان

در ابتدای این جلسه سرهنگ «علی ملک شاهکوهی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: استان گلستان دارای جامعه ایثارگری فراوانی است و اینها کسانی هستند که برای حفظ اسلام و این نظام مجاهدت کردند و اکنون وظیفه ما است که به رسالت و تعهد خود نسبت به شهدا عمل کرده و دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم.

وی ضمن تشریح برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس در استان گلستان گفت: ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس متشکل از 9 کارگروه است که برنامه‌ها و مسئولیت هر کارگروه مشخص شده است و مسئولان اجرایی استان با توجه به برنامه‌های خوبی که پیش بینی شده، تمام تلاش خود را برای اجرای شایسته برنامه ها انجام دهند.

در ادامه «عبدالرضا چراغعلی» معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی کشور انجام کار هوشمندانه و با تدبیر برای دفاع مقدس بسیار ضروری است و هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای نمایش وحدت و همدلی است.

در پایان هر یک از اعضای جلسه نکته نظرات خود را نسبت به مصوبات جلسه ارائه دادند و مقرر شد روسای کار گروه‌ها نسبت به تشکیل جلسه با اعضاء کارگروه مربوطه اقدام و تمامی دستگاه های اجرایی، برنامه های خود را به این دبیرخانه ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها