برگزاری اولین جلسه کمیته رسانه‌ای شورای هماهنگی دفاع مقدس در خوزستان

اولین جلسه کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در سالن جلسات صداوسیمای مرکز خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ - 14August 2019

برگزاری اولین جلسه کمیته رسانه ای شورای هماهنگی دفاع مقدس در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین جلسه کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در سالن جلسات صداوسیمای مرکز خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه «هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات و نماینده اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در این کمیته ضمن تقدیر از حضور رئیس سازمان صدا و سیمای مرکز خوزستان و دغدغه‌مندی وی در حوزه دفاع مقدس اظهار داشت: بیشترین مصوبات برای برنامه‌های ابلاغی پیش رو در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان حول محور فرهنگ و رسانه هستند و این امر وظیفه و رسالت این کمیته را دوچندان می کند.

در ادامه جلسه «جمیل علوی یکتا» مدیر طرح و برنامه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به تشریح وظایف کمیته های مختلف پرداخت و خواهان پیگیری اجرای مصوبات مطرح شده در جلسات گذشته شد.

«مسلم رحیمی» رئیس صدا و سیمای مرکز خوزستان و مسئول کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای نیز در این جلسه ضمن پذیرش نقطه نظرات همه اعضاء گفت: صدا و سیما بنا بر ذات رسانه‌ای خود سعی کرده که به همه موضوعات فرهنگی و اجتماعی استان از جمله حوزه دفاع مقدس بپردازد و اینکه خوزستان پایتخت دفاع مقدس کشور است، رسالت ما را بیشتر و با اهمیت‌تر می‌کند که بتوانیم محتوای رسانه‌ای کشور در این زمینه را تقویت و محقق کنیم.

وی متذکر شد: برگزاری جشنواره رسانه‌ای دفاع مقدس در سراسر استان و ساخت هر ساله چندین مستند از زندگی شهدا و رزمندگان خوزستانی از جمله اولویت‌هایی است که باید توسط اعضا این کمیته پیگیری و در شورای هماهنگی دفاع مقدس خوزستان مطرح شوند تا به نتیجه رسیده و سپس مهیای برنامه‌های مد نظر بعدی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار