سرلشکر موسوی تأکید کرد؛

لزوم کسب علم و دانش نظامی روز دنیا برای فرماندهان آجا

فرمانده کل ارتش با اشاره به تغییر نوع فناوری‌ها، تهدیدات و جنگ‌های نوین، کسب علم و دانش نظامی روز دنیا را برای فرماندهان و افسران ضروری دانست.
کد خبر: ۳۵۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ - 14August 2019

برگزاری جلسه هم‌اندیشی فرمانده‌کل ارتش با فرماندهان مرکز آموزش جوادالائمه (ع)به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در ادامه نشست‌های تخصصی و جلسات هم‌اندیشی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقشار مختلف آجا، جلسه هم‌اندیشی امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» با فرماندهان رزم مقدماتی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش صبح امروز در مرکز آموزش جوادالائمه (ع) برگزار شد.

سرلشکر موسوی در این جلسه که با حضور امیر سرتیپ «حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در پادگان جوادالائمه (ع) برگزار شد، بر لزوم تربیت افسران مؤمن، کارآمد، انقلابی و معنویت‌محور در تراز جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

وی همچنین با اشاره به تغییر نوع فناوری‌ها، تهدیدات و جنگ‌های نوین، کسب علم و دانش نظامی روز دنیا را برای فرماندهان و افسران ضروری دانست و افزود: با توجه به شرایط روز دنیا، نوع آموزش فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح پیچیده‌تر و سخت‌تر شده است، در گذشته تأکید بر افسران تک رسته‌ای بود، ولی امروزه لازم است افسران چند مهارتی باشند و تخصص‌ها و رسته‌های مختلف را آموزش ببینند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: افسران ارتش جمهوری اسلامی ایران باید مؤمن، متعهد و با بصیرت بوده و در همه امور سرلوحه و نمونه باشند.

در این جلسه هم‌اندیشی، فرماندهان به بیان دیدگاه‌ها و راهکار‌های مدّ نظر خود برای ارتقاء هرچه بیشتر آموزش‌های دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران پرداخته، سئوالات خود را مطرح و پاسخ را دریافت کردند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار