گرامیداشت شهدای سادات و علامه زکزاکی در یادواره شهدای مشق عشق در قم

سومین شب از شب‌های هشتگانه نهمین یاواره شهدای مشق عشق در قم با حضور مسئول حفاظت علامه زکزاکی و تجلیل از شهدای سادات همراه بود.
کد خبر: ۳۵۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ - 15August 2019

گرامیداشت شهدای سادات و علامه زکزاکی در یاواره شهدای مشق عشق در قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، در سومین شب از مراسم شب‌های هشتگانه نهمین یادواره شهدای مشق عشق که همچون شب‌های گذشته در بوستان شهدای آذر قم برگزار شد، حجت‌الاسلام میرشفیعی از اساتید حوزه طی سخنانی به موضوع ولایت پذیری شهیدان والامقام و تکلیف جوانان امروز در پیمودن راه شهدا پرداخت.

همچنین «علی مالکی نژاد» جانباز و راوی دفاع مقدس خاطراتی از اهتمام و احترام به سادات رزمنده و نحوه شیمیایی شدن خود در کربلای ۸ و والفجر ۱۰ بیان و اشعاری را در مدح امیرالمومنین (ع) و عید غدیر مدیحه سرایی کرد.

«ابومحمد مینا» مسئول حفاظت علامه شیخ ابراهیم زکزاکی میهمان ویژه مراسم بود. وی کسی است که در همراهی با شیخ زکزاکی ساختار بسیج را از ایران در نیجریه پیاده کرد.

ابومحمد مینا در سخنانی اظهار داشت: شیخ زکزاکی از پیروان و مریدان امام خمینی (ره) است و این را از امام آموخت که کار باید برای رضای خدا و در راستای ولایت باشد.

در ادامه مراسم سیداحمد حسینپور علوی شاعر آیینی کشور به شعرخوانی در مدح امام علی (ع) و عید غدیر پرداخت؛ همچنین از فرزند شهید بابامیری به عنوان شهید سادات و ابومحمد مینا با اهدای هدایایی تقدیر شد و هدایایی نیز به قید قرعه به هشت نفر از حضار و خانواده‌های شهدای سادات حاضر در مراسم تقدیم گردید.

در برنامه امشب (پنجشنبه) یادواره شهدای مشق عشق، فاطمه رادمنش هنرمند و بازیگر نمایش آن ۲۳ نفر در برنامه عصر جدید به اجرای نمایش خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها