حجت‌الاسلام قمی:

حمایت از پژوهشگران اربعین/ متاسفانه هنوز نقش طلبه‌ها در ارهپیمایی عظیم اربعین ایفا نشده است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه از پژوهشگرانی که در عرصه اربعین فعالیت می‌کنند حمایت می‌کنیم، گفت: متاسفانه هنوز نقش طلبه‌ها در ارهپیمایی عظیم اربعین ایفا نشده و باید در راستای این مهم تلاش شود.
کد خبر: ۳۵۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ - 16August 2019

متاسفانه هنوز نقش طلبه‌ها در ارهپیمایی عظیم اربعین ایفا نشده/ از پژوهشگرانی که در عرصه اربعین فعالیت می‌کنند حمایت می‌کنیمبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در همایش بین‌المللی فعالان اربعین حسینی با اشاره به اینکه اربعین و کربلا رفتن تنها به صورت ظاهری ایمان ما را نشان می‌دهد، اظهار داشت: باید کلیت زندگی امام حسین (ع) را الگوی خود قرار دهیم و تمدن توحیدی، ولایی و مهدوی که وعده داده شد از همین نقطه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه هزاران برکت بزرگ در اربعین نهفته است، گفت: کسانی که در راه خیر پیشگام می‌شوند از سعادت بالایی برخوردارند، هیچ بودجه‌ای برای اربعین تعریف نشده و باید با معنویت به این زیارت رفت، در واقع بحث مالی مطرح نیست، سال گذشته بودجه در این بخش صفر بود و در حال حاضر با توجه به حساسیت وضعیت اقتصادی بودجه به زیر صفر رسیده است.

حجت‌الاسلام قمی گفت: از پژوهشگرانی که در عرصه اربعین فعالیت می‌کنند حمایت می‌کنیم؛ متاسفانه هنوز نقش طلبه‌ها در ارهپیمایی عظیم اربعین ایفا نشده و باید در راستای این مهم تلاش شود.

وی ادامه داد: باید هرکسی رسالت خود را ایفا کند و وظایف میان مسلمانان تقسیم شود، اراده خاص حضرت به ما تعلق گرفته و باید از این سعادت برخوردار شویم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار