امام جمعه بوشهر:

فعالیت گروه‌های جهادی برخاسته از ایمان و شعار انقلابی بودن است

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری گفت: گروه‌های جهادی با کارکرد خود مصداق عمل صالح برخاسته از ایمان و شعار انقلابی بودن در شرایط کنونی هستند.
کد خبر: ۳۵۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ - 16August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: این روند پیشرفت و توسعه باید همگانی شود و در این راستا علاوه بر دولت قوه‌های مقننه، قضائیه و عموم جامعه بویژه جوانان انقلابی باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

وی گفت: بر این باور است ۴۰ سال تهدید، تحریم، تجاوز و تهدید مانع توسعه و پیشرفت ایران اسلامی نشده و تاکنون با سربلندی مسیر تعالی و پیشرفت را ادامه داده و می‌دهد.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: در این زمینه گروه‌های جهادی بهترین خدمات را به جامعه ارائه می‌دهند و در قالب این گروه‌ها قشرهای مختلف دست به دست هم می‌دهند تا مشکلات ریز و درشت جامعه را برطرف کنند.

صفایی بوشهری ادامه داد: گروه‌های جهادی با کارکرد خود مصداق عمل صالح برخاسته از ایمان و شعار انقلابی بودن در شرایط کنونی هستند.

وی تاکید کرد: مسئولان با تمام توان صادقانه به این جوانان کمک کنند چراکه آنها در کار عمرانی حوزه ساخت مسجد، مدرسه، خانه‌ نیازمندان و کارهای کشاورزی بصورت جهادی خدمت می‌کنند.

صفایی بوشهری گفت: حرکت گروه‌های جهادی حرکتی انقلابی و الهی برای کمک به محرومان و نیازمندان است که در این عرصه باید به آنان یاری و کمک شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر در بخش دیگری از صحبت های خود با گرامیداشت میلاد امام هادی (ع) و سالروز بازگشت آزادگان دفاع مقدس اظهار کرد: آزادگان هشت سال دفاع مقدس صبر و مقاومت کردند و برای ایران اسلامی افتخار آفرین شدند.

وی افزود: در این حوزه وظیفه مسئولان آن است که به آزادگان و مطالبات آنها توجه جدی داشته باشند.

صفایی بوشهری همچنین با گرامیداشت ۳۰ مرداد روز جهانی مسجد گفت: مسجد مرکز معرفت آموزی، جایگاه عبادت الهی و کانون کارآمد بصیرت سیاسی با رویکرد دینی برای نوجوانان و جوانان است.

وی گفت: عید غدیر مهمترین حادثه و واقعه الهی در راه نجات و کمال انسان است به همین خاطر در زبان بزرگان دین این عید به عنوان عید الله الاکبر معرفی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار