طی مراسمی؛

خانواده شهید«غلامرضا باوی» در اهواز تجلیل می‌شوند

در مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان خوزستانی، از خانواده شهید دوران دفاع مقدس «غلامرضا باوی» در اهواز تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۳۵۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱ - 18August 2019

خانواده شهید«غلامرضا باوی» در اهواز تجلیل می شوند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان خوزستانی، از خانواده یک شهید دوران دفاع مقدس در اهواز تجلیل می‌شود.

در این برنامه معنوی که از سوی هیئت رهروان شهدای استان خوزستان برگزار می‌شود خانواده شهید«غلامرضا باوی» از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس اهواز تجلیل می‌شوند.

آئین تجلیل از خانواده شهید باوی روز (سه‌شنبه 29 مرداد) از ساعت 21:15 آغاز می‌شود و جمعی از ایثارگران و رزمندگان اسلام نیز در این برنامه شرکت می‌کنند.

این برنامه در اهواز، کوی جمهوری، بین خیابان 16 متری و خیابان شهید نبوی، سمت ساحلی رودخانه کارون برگزار می‌شود و جمعی از خانواده معظم شهدای دفاع مقدس در آن حضور می‌یابند.

در آئین تجلیل از این خانواده شهید، «حسن صفری» از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی می‌پردازد و یکی از روحانیون استان خوزستان نیز سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش دفاع‌پرس،شهید«غلامرضا باوی» فرزند برون در تاریخ بیست و چهارم تیر سال 1339 در آبادان دیده به جهان گشود و دوران زندگی خود را تا دوره جوانی سپری کرد. این دلیرمرد خوزستانی در دوران هشت سال دفاع مقدس به همراه اقشار مختلف مردم و دیگر رزمندگان اسلام در جبهه حضور یافت و در روز دوازدهم مهر سال 1359 در ایلام به فیض شهادت نائل آمد.

شهید«غلامرضا باوی» در سن 20 سالگی در ابتدای تجاوز رژیم بعث عراق به خاک ایران، آسمانی شد و نام خود را در دفتر 23 هزار شهید استان خوزستان به ثبت رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار