مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس هرمزگان:

پیشکسوتان جهاد و شهادت نباید به فراموشی سپرده شوند

سردار حبیب‌الله میرزایی با بیان اینکه تمام اقشار مردم در دفاع مقدس نقش داشته‌اند، گفت: پیشکسوتان جهاد و شهادت نباید به فراموشی سپرده شوند.
کد خبر: ۳۵۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴ - 18August 2019

حضور سردار میرزایی در جلسه شورای اداری شهرستان میناببه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بندرعباس، سردار «حبیب‌الله میرزایی» مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میناب، اظهار داشت: رزمندگان شرق استان خصوصا شهرستان میناب در دوران جنگ تحمیلی در بخش های مختلف زمینی، دریایی و مبارزه با اشرار، نقش اساسی داشته اند و با رشادت های بی بدیل و روحیه از خودگذشتگی از تمامیت ارضی کشور پاسداری کردند.

وی در ادامه افزود : ظرفیت های بالای شهرستان میناب در جهت حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ما را بر آن داشته که از دستگاه های فرهنگی انتظار داشته باشیم حداقل 10 عنوان کتاب را  تا قبل از کنگره ملی 1500شهید استان به چاپ برسانند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمام اقشار مردم در دفاع مقدس نقش داشته اند تاکید کرد: پیشکسوتان جهاد و شهادت نباید به فراموشی سپرده شوند و امام خمینی(ره) در این خصوص فرمودند؛ اگر مسئولین نظام اسلامی از شما غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان در پایان متذکر شد: طبق دستورالعمل شورای پیشکسوتان دفاع مقدس، مسئولان وظیفه دارند علاوه بر سرکشی به خانواده های شهدا،جانبازان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، در جهت تسهیل وضعیت معیشت این عزیزان نیز تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار