امام جمعه چغادک:

تولید داخلی به عنوان کلید اصلی حل مشکلات اقتصادی کشور است

حجت‌الاسلام رضا خدری بر لزوم توجه بیشتر دولت به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی به ویژه در دیدار اخیر هیئت دولت با ایشان تاکید کرد و گفت: استفاده از فرصت باقیمانده برای خدمت، پرهیز از گرفتار شدن در مسائل حاشیه‌ای، در اولویت قرار دادن اقتصاد و فرهنگ، توجه به تولید داخلی به عنوان کلید اصلی حل مشکلات اقتصادی کشور است.
کد خبر: ۳۵۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴ - 23August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «رضا خدری» امام جمعه چغادک در خطبه‌های نماز جمعه شهر با گرامی‌داشت هفته دولت و ضمن تبریک به دولتمردان متعهد و خدوم و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: شایسته است دولتمردان ما تلاش کنند سادگی شهید رجایی و شهید باهنر و سلامت نفس و روحیه جهادی آن دو بزرگوار را در خود محقق کنند.

امام جمعه چغادک اضافه کرد: قطعاً یک مسئول اگر روحیه خدمت به مردم نداشته باشد یا سادگی و سلامت نفس نداشته باشد روزی کارش به شکست می‌انجامد، لذا فرصتی که خدا در اختیار یک مسئول قرار می‌دهد برای خدمت به مردم و خدمت به انقلاب اسلامی لازم است قدر این فرصت و نعمت دانسته شود تا خسارت و پشیمانی برای انسان نداشته باشد.

امام جمعه چغادک بر لزوم توجه بیشتر دولت با توصیه‌های رهبر معم انقلاب اسلامی به ویژه در دیدار اخیر هیئت دولت با ایشان تاکید کرد و افزود: استفاده از فرصت باقیمانده برای خدمت، پرهیز از گرفتار شدن در مسائل حاشیه‌ای، در اولویت قرار دادن اقتصاد و فرهنگ، توجه به تولید داخلی به عنوان کلید اصلی حل مشکلات اقتصادی کشور است. توجه به تولید کنندگان به عنوان رزمندگان جنگ اقتصادی، تأمین عدالت اجتماعی و ریشه کردن فقر و کاهش فاصله فقیر و غنی، مقابله با «ولنگاری فرهنگی» و جلوگیری از سوءاستفاده از «فضای باز فرهنگی» این‌ها بخش‌هایی از توصیه‌های امام خامنه‌ای بود.

وی بیان داشت: در مقام نقد عملکرد دولت و مسئولین روش ما باید نقد توأم با حمایت باشد و تعامل ما باید بر اساس مشی فکری و رفتاری امام و رهبری که هم دولت را حمایت و هم نقد می‌کنند باشد، این طور نباشد که فقط نقدها و اشکالات دولت و مسئولین بیان شود، بلکه هم نقاط قوت‌ها پر رنگ بیان شود و هم مواردی که نقطه ضعف وجود دارد یادآوری و مورد نقد قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار